Przetargi.pl
Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski obr. Ćmielów

Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół 216
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2653149 , fax. 041 2651429
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski
    Sudół 216 216
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2653149, fax. 041 2651429
    REGON: 29002003500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski obr. Ćmielów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje remonty dróg leśnych wg wyszczególnienia: droga leśna nr DR 01/10 - na terenie Leśnictwa Czyżów droga leśna nr DR 02/02; DR 02/11 - na terenie Leśnictwa Stróża droga leśna nr 564/220 - na terenie Leśnictwa Skałecznica droga leśna nr DR 05/01; DR 05/02 - na terenie Leśnictwa Przyborów droga leśna nr DR 06/12 - na terenie Leśnictwa Potoczek droga leśna nr DR 07/02; DR 07/03 - na terenie Leśnictwa Narożniki droga leśna nr DR 15/04; DR 15/08 - na terenie Leśnictwa Jeziórko Remonty dróg leśnych należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. a w szczególności techniczno-budowlanymi, normami oraz zgodnie z poleceniami zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w uproszczonej dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Ponadto Zamawiający dopuszcza równoważność także w zakresie i w sposób, który: -zagwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z uproszczoną dokumentacją techniczną; -posiada wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp.; Płatność nastąpi po odebraniu przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie kosztorysowe. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie jednorazowo po wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury w oparciu o protokół odbioru ostatecznego przedmiotu umowy (bez uwag), na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen jednostkowych, podanych w ofercie przez cały okres trwania umowy. W przypadku wprowadzenia zmian zakresu robót budowlanych, będą one rozliczane według danych (cen jednostkowych) podanych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia, nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. w Ostrowcu Św. Nr: 43 1020 2674 0000 2102 0036 6146 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - zamówienia: Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski obr. Ćmielów. znak sprawy ZG-2710-3/2014 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Zamawiającego pokój nr 13

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_ostrowiec_swietokrzyski/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach