Gmina Łyszkowice ogłasza przetarg
- Adres: 99-420 Łyszkowice, Gminna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyszkowice
Gminna 11
99-420 Łyszkowice, woj. łódzkie
tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
REGON: 75014832500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONTY DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSZKOWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) remont drogi gminnej w miejscowości Czatolin na odcinku drogi w km 0+000 – 0+184 dz. nr 610/2; 2) remont drogi gminnej w miejscowości Czatolin na odcinku drogi w km 0+000,00 – 0+686,60 dz. nr 726/2; 3) remont drogi gminnej w miejscowości Łyszkowice ul. Sportowa na odcinku drogi w km 0+000,00 – 0+408,20 dz. nr 105/3; 4) remont drogi gminnej w miejscowości Nowe Grudze na odcinku drogi w km 0+000 – 0+823,50 dz. nr 197 i 199; 5) remont drogi gminnej w miejscowości Seligów na odcinku drogi w km 0+000 – 0+096 dz. nr 1148/1; 6) remont drogi gminnej w miejscowości Seligów na odcinku drogi w km 0+000 – 0+395 dz. nr 1149. 2. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. dokumentacji projektowej. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy Łyszkowice. 3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał oświadczenia podpisany przez osobę reprezentującą podmiot trzeci) Załącznik nr 2a do SIWZ. Oświadczenie powinno zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy. 3) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr DP 3500E na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2024-02-27 - Bieżące utrzymanie dróg, ciągów pieszych i rowerowych oraz oznakowania pionowego dróg będących w zarządzie Gminy Bełchatów
Dodano: 2024-02-06 - Modernizacja dróg gminnych nr 105107 E i 105119 E w miejscowości Krępa
Dodano: 2024-01-18 - Rozbudowa ul. Żytniej w Ksawerowie
Dodano: 2023-12-18 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-12-14 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III
Dodano: 2023-10-23 - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 118304E w miejscowości Dobrosław na działce 325 dł. 930m.
Dodano: 2023-09-20 - Remont drogi powiatowej nr 4535E na odcinku od km 0+272 do km 1+005 w m. Chojny.
Dodano: 2023-09-19 - Remont drogi gminnej w miejscowości Gawrony.
Dodano: 2023-09-13