Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych stanowiących własność Gminy Pszczółki

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych stanowiących własność Gminy Pszczółki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I Równanie dróg gruntowych stanowiących własność Gminy Pszczółki. Zakres robót obejmuje: Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej, poprzez: - wzruszenie nawierzchni gruntowej z przemieszczeniem urobku; - ścięcie i uzupełnienie nierówności; - uzupełnienie głębokich lokalnych zaniżeń materiałem miejscowym; - uzyskanie spadku poprzecznego; - zagęszczenie walcem samojezdnym stalowym wibracyjnym o masie min. 5,0 t za każdym przejazdem równiarki. Średnia szerokość dróg przeznaczonych do równania wynosi 4 m, długość ok.10.950 mb. Dopuszcza się dokonanie zmian w wykazie dróg do równania przez Zamawiającego pod warunkiem nie przekroczenia limitu 10.950 km. Równanie należy wykonać dwa razy w ciągu roku, tj. wiosną i jesienią w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Drogi podczas równania muszą być dostępne dla pojazdów dojeżdżających do pól. Wykaz dróg do równania znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Część II Remont cząstkowy ul. Łąkowej w Różynach z nawierzchni bitumicznej poprzez: - przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozbiórkę uszkodzonej nawierzchni, wywóz i utylizację odpadów z rozbiórki; - wykonanie 20 cm warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego; - oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną MMA z ewentualnym uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych. Przewidywana powierzchnia do naprawy wynosi około 300 m2. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących roboty ziemne (m.in. osoby obsługujące walec i równiarkę), z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: dla części I - 500,00 zł. dla części II - 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach