Przetargi.pl
„Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej, betonowej i gruntowej, położonych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej, betonowej i gruntowej, położonych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej, betonowej i gruntowej, położonych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie” I W zakres robót objętych niniejsza umową wchodzi: 1. W zakres robót objętych niniejszą umową wchodzi w ramach: 1) remonty i wykonanie nawierzchni rozbieralnych; 2) remonty nawierzchni asfaltowych; 3) wykonanie nawierzchni asfaltowych dla kategorii ruchu KR1 w ramach programu „Poprawy jakości dróg” 4) wykonanie odwodnienia ulicy Morelowej, Przytulnej i Raciborskiej zgodnie z projektami: a) „Morelowa - rozszerzenie istniejącego odwodnienia chłonnego na wysokości posesji nr 8” b) „Odwodnienie pasa drogowego ulic Przytulnej i Raciborskiej” Projekty odwodnienia ul. Morelowej, Przytulnej i Raciborskiej zdeponowane są u Zamawiającego. 5) konserwacja i wykonanie chłonnych poboczy i rowów odwadniających; 2. W zakres wymienionych w ust. 3 wchodzi: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, w tym między innymi; o rozbiórka krawężników; - rozbiórka nawierzchni chodników; - rozbiórka nawierzchni zjazdów; - rozbiórka nawierzchni jezdni; 2) wykonanie robót ziemnych i podbudów; a) wykonanie koryt pod konstrukcje chodników, zjazdów i jezdni; b) wykonanie podbudów z pospółki, kruszywa naturalnego łamanego, z kruszywa betonowego łamanego, z mieszanki mineralno-asfaltowej; 3) wykonanie robót brukarskich, to jest wykonanie i naprawa nawierzchni z betonowej kostki brukowej, z płyt betonowych chodnikowych, z płyt betonowych drogowych, z kamienia polnego, z płyt ażurowych (typu EKO) 4) wykonanie robót asfaltowych, w tym m.in.: - remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca i ścieralna); - wykonanie nawierzchni utwardzonych, o szacunkowej powierzchni ca. 14,5 tys. m2 dla kategorii ruchu KR1/KR2, o konstrukcji nie mniejszej niż: • warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S KR 2 gr. 5 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W KR 2 gr. 5 ca • podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm; • warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm, dla następujących ulic: • Brzozowy Zagajnik i Starego Dębu (ca. 270 m) • Chlubnej (ca.380 m od ul. Zawiślańskiej w kierunku zachodnim – na istniejącej nawierzchni z destruktu wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej); • Geograficznej (ca. 85 m od jezdni serwisowej ul. Modlińskiej do ul. Czarodzieja); • Małego Rycerza (ca. 220 m zachód od ul. Ostródzkiej); • Piechockiej (ca. 230 m od ul. Myśliborskiej do ul. Portowej); • Podróżniczej (ca. 100 m od Krokwi w kierunku ul. 15 Sierpnia); • Spichrzowej (ca. 170m od końca asfaltu w kierunku ul. Kąty Grodziskie); • Toporczyków (ca. 645 m od ul. Białołęckiej do ul. Ojca Aniceta); • Wadowicka (ca. 250 m od ul. Henrykowskiej do ul ul. Tapetowej); • Widna (ca. 275 m od ul. Wyganowskiej do ul. Na Przełaj); • Wyganowska ca. (ca. 150 m od ul. Raciborskiej do ul Tapetowej). - usunięcie wszelkich awarii i zapadnięć nawierzchni powstałych na nawierzchniach brukarskich, asfaltowych i gruntowych; 5) wykonanie wszelkich prac i robót towarzyszących i pomocniczych, w tym: - uzupełnienie brakujących kratek na wpustach deszczowych i pokryw na studniach kanałowych oraz regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych; - zabezpieczenie miejsca powstałej awarii w jezdni lub chodniku, zagrażającej bezpośrednio bezpieczeństwu uczestników ruchu poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie w ciągu 6 godzin od zgłoszenia Wykonawcy; - odtworzenie nawierzchni po awarii od momentu zgłoszenia w ciągu 5 dni (ilość dni określa Wykonawca). - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych i naniesienie ich na mapę zasadniczą miasta. II. Szczegółowy zakres robót został określony w: • przedmiarze robót dla dróg gminnych załącznik nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 12 do SWIZ, • przedmiarze robót dla dróg wewnętrznych załącznik nr 1a do wzoru umowy/załącznik nr 12 do SWIZ, • specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załącznik zał. nr 3 do Umowy/załącznik nr 12 do SWIZ. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed podpisaniem umowy do posiadania opłaconego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiOR i kosztorysach). 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r, poz. 1579 ze zm.). Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. robót drogowych, brukarskich i pomocniczych, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. UWAGA: Warunek, o którym mowa powyżej opisany został w § 4 projektu umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4.2. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: CitiBank Nr: 02 1030 1508 0000 0005 5000 3031 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4.4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu, to należy je złożyć w kasie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, a do oferty dołączyć kopię z potwierdzeniem złożenia. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy. 4.5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust.1a, ust. 2 ustawy, w terminie i na zasadach określonych poniżej: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - wskazał okresy gwarancji dla kryteriów II, III i IV. b) Kosztorys ofertowy - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, które należy wykonać w oparciu o załączone 2 przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wszystkie pozycje w kosztorysach ofertowych muszą być wypełnione. Złożenie koszotorysów jest obligatoryjne. Niezłożenie koszotrysów wraz z ofertą, pomięcie którejkolwiek pozycji koszotrysów będzie dla Zamawiającego stanowić postawę do odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 87 ust. 1 pkt 2 ) ustawy. c) Zestawienie kosztów zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ) d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach