Przetargi.pl
REMONTY DRÓG GMINNYCH : Zadanie 1 Remont ul. Przyjaźni oraz łącznika ul. Bijasowickiej- ul.Lipcowej w Bieruniu. Zadanie 2 Remont ul. Starowiślanej i ul. Budzyńskiej w Bieruniu, na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Korfantego.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY DRÓG GMINNYCH : Zadanie 1 Remont ul. Przyjaźni oraz łącznika ul. Bijasowickiej- ul.Lipcowej w Bieruniu. Zadanie 2 Remont ul. Starowiślanej i ul. Budzyńskiej w Bieruniu, na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Korfantego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch zadań remontowych : Zadanie 1. Remont ul. Przyjaźni i łącznika ul. Bijasowickiej-Lipcowej w Bieruniu Zadanie 2. Remont ul. Starowiślanej i ul. Budzyńskiej w Bieruniu, na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Korfantego. Powyższe zadania , związane z usuwaniem skutków powodzi z maja i czerwca 2010 r. , będą finansowane w ramach środków Funduszu Solidarności Unii Europejskiej. Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz. U. 2001.84.906 z późniejszymi zmianami). Zadanie 1 . Remont ul. Przyjaźni i łącznika ul. Bijasowickiej- ul. Lipcowej w Bieruniu. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych : ul. Przyjaźni w Bieruniu Czarnuchowicach długości 686 m i szerokości jezdni 3,0 m wraz z przyległą zatoką autobusową o wym. 24 m x 18 m oraz łącznika ulic Bijasowickiej i ul. Lipcowej w Bieruniu Bijasowicach , długości 158 m i szerokości jezdni od 4 do 5,5 m. Zakres prac określono w przedmiarze robót (zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej), który obejmuje : a/ Frezowanie nawierzchni bitumicznej - 3 019,73 m2 b/ Korytowanie i wykonanie podbudowy tłuczniowej - 2 211,40 m2 c/ Wymianę krawężników drogowych na ławie betonowej - 56,50 mb d/ Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach 4+4 cm - 3 365,15 m 2 e/ Uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 673,00 m2 f/ Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - 26,25 m2 g/ Regulację pionową zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt, studzienek - 1 szt. h/ Oczyszczenie z namułu przepustu fi 400 dł. 6 m i/ Oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem skarp - dł. 10 m j/ Plantowanie poboczy - 831,00 m2 k/ Wywóz gruzu i ziemi z korytowania - 663,86 m3 Zadanie 2 . Remont ul. Starowiślanej i ul. Budzyńskiej w Bieruniu, na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Korfantego Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków w/w dróg gminnych długości 100 m i 108 m , szerokości jezdni odpowiednio 4,5 i 5,0 m. Na dalszych odcinkach w/w dróg prowadzony jest już remont kapitalny, który powinien być zakończony do dn. 15.10.2011 r. Zakres prac określono w przedmiarze robót, (zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej) ,który obejmuje : a/ Frezowanie nawierzchni bitumicznej - 917,37 m2 b/ Rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej - 173,94 m2 c/ Wymianę krawężników drogowych na ławie betonowej - 326,40 mb d/ Uzupełnienie podbudowy tłuczniowej - 202,06 m2 e/ Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach 4+4 cm - 917,37 m 2 f/ Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - 208,10 m2 g/ Regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych - 18 szt, h/ Wywóz gruzu i ziemi - 112,26 m3 Klasyfikacja CPV : 45233140-2 Roboty drogowe 45233220 -7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Warunki i wymagania: Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp , uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. 2010.138.935): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Należy również informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach . W trakcie realizacji robót należy: 1. Wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. 2. W przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy uwzględnić koszty: 1) Oznakowania prowadzonych robót drogowych wraz z dostawą znaków, wynikających z organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 2) Zabezpieczenia dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 3) Zabezpieczenia możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych ( straż, pogotowie itp.); 4) Bieżącego utrzymania oraz czyszczenia dróg , z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazd); 5) Wykonania badań i sprawdzeń wynikających ze STWIORB; 6) Wznowienia ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych; 7) Przywrócenia terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego . Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje : udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na zad.1 i zad.2 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach