Przetargi.pl
Dostawa kopert, druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego w Będzinie

Sąd Rejonowy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3638128 , fax. 032 3688160
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Będzinie
    ul. Sączewskiego 23 23
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 3638128, fax. 032 3688160
    REGON: 00032200500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kopert, druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert, druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych, których opis oraz ilości jednostkowe zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa odbywać się będzie do budynku Sądu Rejonowego w Będzinie: - przy ul. Sączewskiego 23, - przy ul. Królowej Jadwigi 2. 2.Dostarczone koperty, druki sądowe, okładki i urządzenia ewidencyjne winny być w treści, rodzaju papieru oraz formatu zgodne z wzorami druków i urządzeń zatwierdzonymi i zaakceptowanymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości obowiązującymi w sądach powszechnych. Dla nowych wzorów Wykonawca musi umożliwić złożenie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty opublikowania danego wzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach