Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, gen. Sikorskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 867 079 , fax. 846 881 820
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
gen. Sikorskiego 3
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 846 867 079, fax. 846 881 820
REGON: 95037162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip24.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remonty dróg - mechaniczne ścinanie poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu biłgorajskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: remonty dróg - mechaniczne ścinanie poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu biłgorajskiego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: ścinka poboczy zostanie wykonana mechanicznie od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza, zgodnie z założonym spadkiem poprzecznym. Średnia grubość ścinania 5 cm - 15 cm, spadek poprzeczny 6%. W przypadku natrafienia na przeszkodę (drzewo, słup itp.) dopuszcza się odcinkowe wykonanie prac ręcznie, za pomocą łopat, szpadli itp. Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania poboczy należy wywieźć na skład w miejsce wskazane przez zamawiającego, wykorzystać na uzupełnienie skarp lub poszerzenie nasypu zgodnie z załącznikiem nr 9. Grunt pozostały w poboczu należy odpowiednio zagęścić. W przypadku wystąpienia wgłębień w poboczach po przejściu ścinarki należy je uzupełnić materiałem o właściwościach podobnych do materiału, z którego zostały pobocza wykonane. Zadanie obejmuje: prace pomiarowe i przygotowawcze, oznakowanie robót, ścięcie poboczy, odwiezienie gruntu na odkład, zagęszczenie poboczy, wykonanie innych robót towarzyszących objętych ST oraz wynikających z SIWZ, w tym wykonanie uporządkowania pasa drogowego po wykonanych robotach. Szczegółowe zestawienie odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia określone zostało w załączniku nr 9 Wykaz dróg objętych ścinką poboczy. W ramach zadania wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także: wprowadzenie oznakowania na czas prowadzenia robót minimalizując uciążliwości dla użytkowników drogi, dostarczenie sprzętów niezbędnych do wykonania robót wynikających z technologii robót i specyfikacji technicznych co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014r, poz.1114 oraz z 2016r, poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów założonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.
Dodano: 2024-04-16 - Utrzymanie i konserwacja szlaków leśnych w Nadleśnictwie Kraśnik w roku 2023
Dodano: 2023-10-18 - Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych i osiedlowych w sołectwach na terenie gminy GŁUSK w latach 2019 – 2021
Dodano: 2019-04-26 - Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2279L od km 4+369 do km 5+839 w miejscowości Bychawka Druga, gmina Bychawa
Dodano: 2019-04-12