Przetargi.pl
Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w latach 2010-2012

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 083 3416177 , fax. 083 3437064
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 083 3416177, fax. 083 3437064
    REGON: 00052404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w latach 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac- szacunkowa powierzchnia przewidziana do remontu w roku 2010 ( m2) 1) Remonty wykonywane w technologii na gorąco masą mineralno- bitumiczną - 7.000,00 2) Remonty wykonywane w technologii na zimno gotowymi mieszankami ( wykonywane w okresie zimowym ) - wykonywane tylko na pisemne potwierdzenie Zamawiającego - 600,00 3) Remonty wykonywane masą na gorąco z kotła -500,00 4) Naprawa zniszczeń powierzchniowych metodą powierzchniowego utrwalania- 500,00 5) Naprawa sfalowań i fałd - częściowe frezowanie nawierzchni do gr. 4 cm - 100,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunków szczegółowych określonych w siwz nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w siwz. 3)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.1. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2.1. Oferent powinien dysponować: -młotem udarowym - piłą mechaniczną do cięcia asfaltu - skrapiarką do bitumu - walcem stalowym - frezarką - urządzeniem do smarowania krawędzi powierzchni remontowanych. 3.2.2. posiadanie własnej wytwórni mas mineralno-bitumicznych do remontów na gorąco lub zobowiązanie producenta do sprzedaży masy mineralno-bitumicznej w czasie wskazanym przez wykonawcę albo posiadanie kotłów do wytwarzania mieszanki mineralno- bitumicznej na gorąco. 3.2.3. Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie minimum 6000 m 2 odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.2.4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia- nie spełnia. 5)Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków określonych w siwz oświadczeniami i dokumentami określonymi w ust. 2 niniejszego paragrafu. 6)Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty ( wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami w niniejszej SIWZ): 1.1. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 1.4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 1.5.wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie minimum 6000 m 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania, nazwy i adresy inwestorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 1.6.wykaz sprzętu; 1.7. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 10% wartości zamówienia; 2) Pozostałe dokumenty jakie powinien złożyć wykonawca: 2.1. formularz cenowy; 2.2. parafowany wzór umowy; 2.3. umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy); 2.4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach