Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i placów w Chojnicach w latach 2014-2016

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i placów w Chojnicach w latach 2014-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i placów w Chojnicach w latach 2014-2016. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy: - Ręczne usunięcie humusu na gł. do 15cm - Ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, klinkierowej, kamiennej oraz trylinki, płyt ażurowych, JOMB (uwzględnić paletowanie) - Rozbiórka krawężników z ławą betonową - Rozbiórka obrzeży betonowych - Transport materiałów spaletowanych na odległość do 7,5km - Transport gruzu na odległość do 7,5km - Roboty ziemne wykonane koparkami z transportem materiału - Humusowanie z obsianiem trawą na gr. 10cm - Ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej - Ustawienie krawężników betonowych 100x30x15, 100x22x15 na ławie betonowej z oporem (0,06m3/mb) - Ustawienie krawężników skośnych (dot. wjazdów) na ławie betonowej z oporem (0,06m3/mb) - Ustawienie oporników betonowych 100x25x12 na ławie betonowej z oporem (0,06m3/mb) - Ustawienie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem (0,06m3/mb) - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.15cm - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr.6 cm na podsypce cem.-piaskowej - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr.6 cm na podsypce cem.-piaskowej - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr.8 cm na podsypce cem.-piaskowej - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr.8 cm na podsypce cem.-piaskowej - Wykonanie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce cem.-piaskowej - Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej (np. granit, bruk) gr.10cm na podsypce cem.-piaskowej - Wykonanie nawierzchni z trylinki bet. na podsypce piaskowej - Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 40x60 na podsypce piaskowej - Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych MON 300x150 na podsypce piaskowej - Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych JOMB na podsypce piaskowej - Wykonanie podbudowy lub nawierzchni z mieszanki kruszyw łamanych 0/31,5mm - Wykonanie podbudowy z chudego betonu B -7,5Mpa - Wykonanie podbudowy z betonu cementowego B-20Mpa - Regulacja włazów kanałowych i wpustów deszczowych - Regulacja skrzynek zaworów - Regulacja włazów telekomunikacyjnych 3.Zakres i ilość poszczególnych rodzajów remontów będzie określona na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb, każdorazowo na podstawie zlecenia Zamawiającego oraz w oparciu o poczynione uzgodnienia. Remont traktowany jako awaryjne usunięcie zagrożeń w nawierzchni jezdni, chodników, placów powinien zostać przeprowadzony w czasie 24 godzin od otrzymania wezwania. Oznakowanie miejsca awarii dokona natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia. Wykonawca przystąpi do robót po wezwaniu faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. W sprawach bieżących termin realizacji zadania określi Zamawiający każdorazowo dla zleconej roboty, jednak nie krótszy niż 3 dni. Wykonawca zobowiązany jest dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do realizacji zadania. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zamawiający ma prawo wstrzymać roboty z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne. 4.Odbiór wykonanych robót nastąpi po otrzymaniu przez Zamawiającego telefonicznego bądź pisemnego (pocztą, faksem, mailem) zgłoszenia wykonawcy. 5.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót oraz za metody organizacyjno - techniczne. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 7.Wykonawca określi ceny jednostkowe brutto dla poszczególnych rodzajów remontów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - oferty. 8.W cenach jednostkowych należy uwzględnić podatek VAT oraz wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Koszt prac związanych z uporządkowaniem i oznakowaniem terenu wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia. Płatność nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego. Kosztorysy powykonawcze sporządza Wykonawca. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną robotę. 9.Prace będą wykonywane do dnia 31.03.2016r. lub do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych w budżecie Miasta. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania wartości szacunkowej w całości. 10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 50% jego wartości. 11.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia wadium w wysokości 3.000zł PLN, słownie: trzy tysiące złotych 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.05.2014r. do godz. 09:00. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Urząd Miejski Chojnice Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 4.Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument wadium należy dołączyć do oferty 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony 6.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a)Odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w ofercie b)Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c)Ponadto Wykonawca traci wadium, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.Zwrot wadium a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.6 ppkt. c) SIWZ. b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia c)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 8. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.7. ppkt. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach