Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w roku 2017

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w roku 2017 z podziałem na część 1 oraz część 2. W ramach części 1 Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą ręczną. W ramach części 2 Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą mechaniczną. Remonty cząstkowe będą wykonywane masą mineralno – bitumiczną na gorąco z wycinaniem, przy średniej grubości ubytków od 4 cm do 7 cm. Ilość masy do wbudowania Zamawiający określił w załączniku do formularza oferty, przy czym ilości te służą do obliczenia wartość zamówienia i stanowią maksymalny pułap. Oznacza to, iż Zamawiający ma prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. Zakres robót w przypadku części 1 obejmował będzie: wycięcie w formie geometrycznej miejsca ubytku przy użyciu frezarki lub piły i młota pneumatycznego;osuszenie i oczyszczenie ręczne miejsca naprawy; posmarowanie dna i boków naprawianego ubytku emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2; wypełnienie ubytku masą ręcznie; zagęszczenie ułożonej warstwy betonu asfaltowego walcem lub zagęszczarką (w zależności od naprawianej powierzchni); wywiezienie sfrezowanego/wyciętego materiału i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres robót w przypadku części 2 obejmował będzie: wycięcie w formie geometrycznej miejsca ubytku przy użyciu frezarki; osuszenie i oczyszczenie mechaniczne miejsca naprawy; posmarowanie dna i boków naprawianego ubytku emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2; wypełnienie ubytku masą mechanicznie za pomocą rozściełacza; zagęszczenie ułożonej warstwy betonu asfaltowego walcem; wywiezienie sfrezowanego/wyciętego materiału i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Realizacja zamówienia przebiegać będzie na podstawie częściowych zleceń opartych o dane zawarte w tzw. protokole typowania robót (wzór – załącznik do umowy). Szczegółowy zakres robót ustalany będzie na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem dyspozycyjności Wykonawcy do maksymalnie 3 dni roboczych od momentu zlecenia określonych prac. Terminy i czas realizacji zlecenia częściowego uzależnione będą od stanu nawierzchni wytypowanej drogi oraz warunków pogodowych. Wykonawca we własnym zakresie oraz w cenie oferty sporządzi i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) i utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. Wykonawca na wykonane roboty udzieli minimum 24 – miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiającego zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia do wglądu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa dotyczą również podwykonawców. Poza warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należeć będą również wszelkie inne obowiązki wskazane w części III niniejszej specyfikacji (istotne postanowienia umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach