Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w 2018 roku.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 56100 Wołów, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 389 47 25 , fax. 0-71 389 47 25
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Tadeusza Kościuszki 27
    56100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 389 47 25, fax. 0-71 389 47 25
    REGON: 93197784300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w 2018 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i polegających na remoncie (naprawie) dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego z podziałem na następujące zadania (części): Zadanie 1 – Remonty cząstkowe masą bitumiczną na drogach powiatowych i wojewódzkich Zadanie 2 – Remonty cząstkowe grysami i emulsją na drogach powiatowych i wojewódzkich ZADANIE 1 – remonty cząstkowe masą bitumiczną dróg powiatowych i wojewódzkich polegają na wykonaniu napraw uszkodzonych nawierzchni bitumicznych (likwidacja ubytków i wyboi) przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco, układanej mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców lub ręcznie przy użyciu zagęszczarek płytowych, w przewidywanej ilości do 1300 t, w tym drogi powiatowe do 200 t, drogi wojewódzkie do 1100 t ZADANIE 2 - remonty cząstkowe grysami i emulsją dróg powiatowych i wojewódzkich polegają na wykonaniu napraw uszkodzonych nawierzchni bitumicznych (likwidacja ubytków i wyboi) grysami i emulsją przy użyciu remontera - Patchera w przewidywanej ilości do 1350 t, w tym drogi powiatowe do 550 t, drogi wojewódzkie do 800 t Remonty masą bitumiczną: - nadanie naprawianym powierzchniom regularnych kształtów figur geometrycznych poprzez obcięcie lub sfrezowanie, - przed skropieniem emulsją ubytku, powierzchnię osuszyć nagrzewnicą (w razie potrzeby), oczyścić przy pomocy szczotki ręcznej i sprężonego powietrza, - skropienie nawierzchni przed ułożeniem masy bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - ułożenie mieszanki bitumicznej o uziarnieniu 0/12,8 wraz z posmarowaniem krawędzi obciętej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - zagęszczenie ułożonej masy - zasypanie miałem kamiennym Remonty grysami i emulsją: Do wykonania napraw grysami i emulsją należy zastosować emulsję kationową asfaltową szybkorozpadową klasy K1-65 oraz grysy bazaltowe o frakcji 2-5 mm i 5-8 mm. Frakcje 5-8 mm należy stosować przy większych głębokościach wyboju. Naprawy cząstkowe grysami i emulsją należy wykonywać specjalnym remonterem typu Patcher, przystosowanym do wprowadzenia pod ciśnieniem kruszywa jednocześnie z szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. Patcher natryskuje pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z kationową emulsją asfaltową K-1 65 %. Umożliwia oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem, następnie poprzez tę samą dyszę natryskiwana jest warstewka emulsji asfaltowej a potem przy użyciu tej samej dyszy natryskuje się pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: zadanie 1 – 9 620,00 zł zadanie 2 – 7 695,00 zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240 ). W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oborniki Śl. O/Brzeg Dolny, Nr konta: 56 9583 1022 0102 1110 2001 0002 z adnotacją „WADIUM remonty dróg zadanie nr ___”. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w zamkniętym, osobnym opakowaniu z oznaczeniem firmy i dopiskiem „Oryginał wadium”. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dodatkowo składa: 1) Formularz „Oferty"; 2) Kosztorysy ofertowe dla poszczególnych części; 3) pisemne Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach