Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Choszczno w 2013 roku

Gmina Choszczno ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, ul. Wolności 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7659300 , fax. 095 7659306
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
    ul. Wolności 24 24
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7659300, fax. 095 7659306
    REGON: 21096702400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choszczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Choszczno w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno. Lp. Zakres zamówienia ROBOTY W ZAKRESIE KONSERWACJI DRÓG 1 Drogi żużlowe 2 Remont nawierzchni asfaltowych 3 Remont dróg gruntowych 4 Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania 5 Roboty odwadniające 2) Ze względu na brak możliwości przewidzenia ilości zlecanych prac w ramach zamówienia, Zamawiający w Załączniku Nr 2 - Tabela - Przewidywane ilości poszczególnych rodzajów (grup) robót. podaje szacunkowe ilości poszczególnych grup robót, do wyliczenia oferty cenowej. W załączniku Nr 2 pogrupowane zostały wszystkie elementy związane z realizacją zadania, które wymieniono w Załączniku Nr 3(Szczegółowa oferta cenowa). 3) Załącznik Nr 3 (Szczegółowa oferta cenowa) będzie podstawą do rozliczeń z wykonawcą. Załącznik ten zawiera szczegółowe rodzaje prac i ich ceny jednostkowe, które przy zlecaniu przez Zamawiającego będą przemnażane przez przedmiar będący załącznikiem do każdorazowego zlecenia. 4) Zamawiający w trakcie całego okresu objętego umową dokonywać będzie odrębnych zleceń określających szczegółowo zakres prac oraz terminy ich wykonania w miarę istniejących potrzeb. Zlecanie prac odbywać się będzie zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Szczegółowy zakres rzeczowy i termin realizacji poszczególnych prac będzie każdorazowo określany na piśmie przez Wydział Infrastruktury Budownictwa i Planowania Przestrzennego. 6) W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego terminy wykonania zlecenia mogą być przedłużane. 7) Dla niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34, ust. 5 Pzp. Prawem opcji objęte jest 100% podanych w SIWZ rodzajów poszczególnych robót. Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia o 30% po cenach podanych w załączniku Nr 1 do oferty (Szczegółowa oferta cenowa). Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku rezygnacji z części usług lub w przypadku ewentualnego wzrostu zapotrzebowana na dodatkowe ilości poszczególnych usług. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji skutkującego zwiększeniem ilości usług zostanie zawarta odrębna umowa z wykonawcą o treści tożsamej z umową podstawową (załącznik Nr 8 do SIWZ), z tym że umowa regulująca korzystanie z prawa opcji zawierać będzie ilości odpowiadające zwiększonemu zapotrzebowaniu zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o możliwości realizacji opcjonalnej części w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy dot. opcji. W przypadku korzystania z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości usług Zamawiający sporządzi aneks do umowy podstawowej regulujący zakres opcji. O konieczności zawarcia ww. aneksu Wykonawca zostanie powiadomiony 14 dni przed datą aneksu. 8) Całość robót drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. 9) Przy wykonywaniu robót drogowych należy stosować wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach