Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4785302 , fax. 32 4785350
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 4785302, fax. 32 4785350
    REGON: 276255358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju z podziałem na 2 części: CZĘŚĆ I Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju w strefie A . CZĘŚĆ II Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju w strefie B Opisy przedmiotu zamówienia dla w/w części stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia – „Informacje dotyczące ofert częściowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W formularzu oferty Wykonawca obowiązany jest podać lokalizację placu do składowania destruktu asfaltowego, który ma być terenem ogrodzonym i zamkniętym. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć dokumenty potwierdzające dysponowanie placem na którym będzie składowany destrukt asfaltowy (tj. akt własności, umowa najmu, dzierżawy itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz, który posłuży do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty - załącznik nr 1a, 3) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach określonych w art. 22a ustawy PZP, 4) kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót wg załącznika nr 11, 12, 13, 14, 15, 16. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysów uproszczonych zawierających podstawę podanej wyceny, stawkę roboczogodziny, narzuty, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tych kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w kosztorysie ślepym (np. pozycja z KNR), mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji kosztorysowej przedmiaru robót. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r. poz. 847) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, 6) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach