Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników na terenie miasta Marki 2

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 52600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników na terenie miasta Marki 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników na terenie miasta Marki zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Podstawowy zakres prac: 1. Przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów/destruktu: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej – emulsją - naprawa rakowin i spękań; 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - emulsją i grysami - naprawa płytkich uszkodzeń do gł. 2 cm; 3) remont nawierzchni destruktowych emulsją i destruktem asfaltowym; 4) wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr 8 cm; 2. Przy użyciu masy mineralno-bitumicznej: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej – masą mineralno-bitumiczną - naprawa średnich uszkodzeń o gł. powyżej 2 cm do 5 cm; 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - masą mineralno-bitumiczną o gł. powyżej 5 cm do 10 cm; 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - masą mineralno-bitumiczną o gł. powyżej 10 cm - dopłata za każdy rozpoczęty 1 cm; 4) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - masą mineralno-bitumiczną z naprawą podbudowy; 3. Remont nawierzchni betonowych i poboczy: 1) remont nawierzchni z elementów betonowych (trylinka, kostka, płyty betonowe Yomb); 2) remont krawężnika drogowego betonowego; 3) remont chodnika z płyt lub kostki betonowej; 4) remont poboczy przez uzupełnienie kruszywem łamanym; 5) regulacja wysokości włazów studzienek; 6) odtworzenie trawnika. 1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Miejscem realizacji zadania są drogi gminne na terenie Miasta Marki. Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez zamawiającego za pośrednictwem osoby nadzorującej wykonanie zamówienia. Dowodem wykonania przedmiotu umowy są bezusterkowe protokoły odbiorów częściowych oraz bezusterkowy protokół odbioru końcowego. Za dzień odbioru Strony uznają dzień podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Odbiór częściowy robót przeprowadzony zostanie przez osobę nadzorującą wykonanie zamówienia ze strony zamawiającego. Odbiór końcowy robót przeprowadzony zostanie przez komisję powołaną w tym celu przez zamawiającego. 2. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ruch pieszy oraz kołowy na czas trwania robót, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z przepisami organizacji ruchu, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy przywracając zajmowany odcinek pasa drogowego do poprzedniego stanu. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i posiadać stosowne atesty i gwarancje, które wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu przy podpisywaniu protokołu odbioru robót częściowego/końcowego. 3. Zatrudnienie osób 1) Wykonawca zobowiązany jest oddelegować do wykonywania niżej wymienionych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia osób, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 poz.1666): - praca operatorów sprzętów i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia, - wykonanie prac rozbiórkowych i budowlanych oraz robót ziemnych, - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wykonania obowiązku wykonawcy, o którym mowa w pkt 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach