Gmina Choszczno ogłasza przetarg
- Adres: 73-200 Choszczno, ul. Wolności 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7659300 , fax. 095 7659306
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
ul. Wolności 24 24
73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7659300, fax. 095 7659306
REGON: 21096702400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.choszczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno. 2. Szczegółowe rodzaje prac zostały wyszczególnione w załączniku Nr 1 do oferty (Szczegółowa oferta cenowa). W oparciu o ten załącznik Zamawiający dokonywać będzie zamówień na poszczególne zadania na podstawie odrębnych pisemnych zleceń określających zakres tych prac oraz terminy ich wykonania. 3. Zlecanie wykonania poszczególnych prac odbywać się będzie w trakcie całego okresu objętego umową w miarę istniejących potrzeb Zamawiającego. Ze względu na brak możliwości przewidzenia ilości zlecanych prac w ramach zamówienia, Zamawiający podaje w SIWZ szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów robót, do wyliczenia oferty cenowej.Zamawiający informuje, iż w ramach umowy planuje wydać kwotę nie wyższą niż 120 000,00 brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych brutto). 4. Załącznik Nr 1 do oferty (Szczegółowa oferta cenowa) zawiera ceny jednostkowe dotyczące poszczególnych elementów tabeli, które będą przemnażane przez przedmiar będący załącznikiem do każdorazowego zlecenia 5. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego terminy wykonania zlecenia mogą być przedłużane. 6. Całość robót drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. 7. Przy wykonywaniu robót drogowych należy stosować wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. 2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych lub ogólnobudowlanych bez ograniczeń 2.2 posiadają lub będą posiadali dostęp do sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia w ilości co najmniej: -ładowarka o poj. łyżki min. 3 m3 - 1 szt., -koparko - ładowarka - 1 szt., -walec drogowy wibracyjny - 1 szt., -środki transportu materiałów -samochody samowyładowawcze pow. 10 ton - 2 szt. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót których dotyczy zamówienie 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: -warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, -warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, -warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, -warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, -warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie (spełnia -nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia wraz z tabelą - Szczegółowa oferta cenowa - Zał. Nr 1. 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. 1.5.a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego) jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.6. Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia Zał. Nr 4, 1.6.a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia, jeżeli w informacji o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał sprzęt, którymi będzie dysponował, z podaniem czasu reakcji podstawienia sprzętu w miejsce prowadzenia robót od chwili zgłoszenia zapotrzebowania złożonego przez oferenta.. 1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty za wyjątkiem pełnomocnictwa które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa drogi bitumicznej p.poz. nr 11 Oleszno - Studnica realizowany przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 801/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie napraw odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów w 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jesionowie na działkach nr 16 i 432 wraz ze zjazdami.
Dodano: 2016-07-12 - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 106, ul. Stargardzka w m. Pyrzyce
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych - nakładki bitumiczne na terenie miasta Szczecinek w 2016 r.
Dodano: 2016-06-20 - NAPRAWY I KONSERWACJE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE ZŁOCIENIEC W 2016 R.
Dodano: 2016-06-02 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie gminy Świeszyno.
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1079Z Kołacz-Krosino w km 0+000-6+062 na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 172 do granicy Powiatu Świdwińskiego
Dodano: 2016-05-16