Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w latach 2020 - 2021.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w latach 2020 - 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w latach 2020 - 2021.” WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. Nr drogi Nazwa drogi Lokalizacja Długość (km) 189 JASTROWIE – ZŁOTÓW – WIĘCBORK 33+255÷50+151 16,896 223 DROGA NR 80 – DROGA NR 10 /PRZEJŚCIE PRZEZ BYDGOSZCZ/ 2+800÷6+137 3,337 237 CZERSK – TUCHOLA – GOSTYCYN – MĄKOWARSKO 7+006÷47+405 40,399 240 CHOJNICE – TUCHOLA – ŚWIECIE 11+243÷45+989 34,746 241 TUCHOLA – SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE – WIĘCBORK – NA-KŁO NAD NOTECIĄ – WĄGROWIEC – ROGOŹNO 0+000÷95+309 95,309 242 WIĘCBORK – ŁOBŻENICA – FALMIEROWO 0+000÷8+012 8,012 243 MROCZA – KORONOWO /DROGA 25/ 0+000÷26+374 26,374 246 PATEREK – SAMOKLĘSKI MAŁE – SZUBIN – ŁABISZYN – ZŁOTNIKI KUJAWSKIE – GNIEWKOWO – DĄBROWA BISKUPIA 0+000÷31+911 31,911 247 KCYNIA - SZUBIN 0+000÷17+461 17,461 RAZEM 274,445 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: 3.1. Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: - remont cząstkowy przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów 3.2 Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej bez wycinania i frezowania nawierzchni - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - uszczelnienie połączeń nawierzchni 3.3 Zadanie nr 3: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej z podziałem w zależności od wielkości łat (łaty do 10m2, 10-25m2, 25-50m2, 50-100m2, powyżej 100,0m2): - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni, - ułożenie geosiatki przeciwspękaniowej szklano – węglowej o wytrzymałości na rozciąganie 120/200 kN/m - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – grubość warstwy 3 cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – za każdy dalszy 1cm pow. 3 cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA – grubość warstwy 3 cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA – za każdy dalszy 1cm pow. 3 cm, 3.4. Zadanie nr 4: remont nawierzchni wraz z podbudową: - mechaniczna rozbiórka nawierzchni i podbudowy, - mechaniczne wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm: - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni, - ułożenie w-wy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej - Ułożenie geosiatki przeciwspękaniowej szklano – węglowej o wytrzymałości na rozciąganie 120/200 kN/m - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – grubość warstwy 3 cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – za każdy dalszy 1cm pow. 3 cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA – grubość warstwy 3 cm, - ułożenie w-wy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA – za każdy dalszy 1cm pow. 3 cm, - formowanie i plantowanie poboczy ziemnych gr. 10cm z gruntu z koryta wraz z zagęszczeniem - wykonanie nowego rowu lub pogłębienie istn. rowu przydrożnego do głębokości 100cm wraz z profilowaniem skarp i wywozem nadmiaru gruntu poza plac budowy, 3.5. Zadanie nr 5: Remont nawierzchni chodników: - rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej, płytek betonowych, trylinki, płyt yomb, - mechaniczne wykonanie koryta gr. 10cm, - mechaniczne wykonanie koryta za każdy dalszy 1cm ponad gr. 10cm, - wykonanie warstwy gruntocementu o Rm=2,5Mpa gr. 10cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm – materiał Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm – materiał Wykonawcy, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm – materiał Zamawiającego, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4cm – materiał Zamawiającego, - Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem - materiał Zamawiającego - Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem - materiał Wykonawcy - rozbiórka obrzeża na podsypce cementowo - piaskowej - rozbiórka krawężnika na ławie betonowej z oporem, - Ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo – piaskowej – materiał Zamawiającego - Ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo – piaskowej – materiał Wykonawcy 3.6. Zadanie nr 6: Roboty różne - regulacja pionowa wpustów deszczowych, - regulacja pionowa włazów kanałowych, - regulacja z wymianą na nowy wpustu ściekowego ulicznego D-400 z kołnierzem żeliwnym – materiał Wykonawcy - regulacja z wymianą na nowy włazów żeliwnych studni rewizyjnych kanalizacyjnych typu ciężkiego D-400 z kołnierzem żeliwnym – materiał Wykonawcy - regulacja z wymianą na nowy włazów żeliwnych studni rewizyjnych kanalizacyjnych typu ciężkiego D-400 tzw. „pływające” np. Viatop Niveau – materiał Wykonawcy - wymiana pod wpustem deszczowym studni betonowej na nową o średnicy 500mm i długości 1000mm - wykonanie uszczelnień spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni - odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego termoplastycznego - montaż płyty ryflowanej i ostrzegawczej przy przejściach dla pieszych w chodnikach – materiał Wykonawcy - regulacja pionowa urządzeń obcych w chodnikach, ścieżkach rowerowych, zjazdach typu włazy telekomunikacyjne i tvk, - regulacja pionowa urządzeń obcych w chodnikach, ścieżkach rowerowych, zjazdach typu skrzynki zaworów wodociągowych i gazowych 3.7. Zadanie nr 7: Wykonanie umocnień poboczy - wykonanie koryta mechanicznie lub ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłuża w gruntach kat. I-VI, głębokość koryta 10 cm, - wykonanie koryta mechanicznie lub ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłuża w gruntach kat. I-VI, głębokość koryta za każdy dalszy 1cm pow. 10 cm, - Umocnienie poboczy o grubości 10cm po zagęszczeniu - materiał Zamawiającego - Umocnienie poboczy – za każdy dalszy 1cm pow. 10cm po zagęszczeniu – materiał Zamawiającego - Umocnienie poboczy o grubości 10cm po zagęszczeniu z mieszanki kruszyw łamanych 0/31,5mm - materiał Wykonawcy - Umocnienie poboczy z mieszanki kruszyw łamanych 0/31,5mm – za każdy dalszy 1cm pow. 10cm po zagęszczeniu – materiał Wykonawcy Grunt z koryta zostanie zgodnie z dyspozycją Zamawiającego wykorzystany do wyrównania innych odcinków poboczy wskazanych przez Zamawiającego lub usunięcia przez Wykonawcę. Destrukt asfaltowy (frezowiny) jest własnością Zamawiającego, chyba że Zamawiający zdecyduje inaczej. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Marszałka Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 7. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub osoby trzecie działające w jego imieniu lub na jego rzecz w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 8. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót będących integralną częścią dokumentacji technicznej. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. 10. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Pu-blicznych stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XXIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych (bezwarunkowo), d) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowo), e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310 t.j. z dnia 2019.02.18). Pełna nazwa i adres Beneficjenta, na jaki należy wnieść wadium w formie innej aniżeli podana w punkcie 1 lit. a) niniejszego rozdziału: Województwo Kujawsko – Pomorskie Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodu-jące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 5. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji porę-czenia. Ww. dokument winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać zło-żoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt VIII ust. 10 (poniżej). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesie-niu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy. 9. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofer-tą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po je-go stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty zło-żonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo-stała wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 13.7 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego RODO - zał. 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach