Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. gen. Józefa Hallera 79 79
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
REGON: 34053433300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2010 roku.Celem ułatwienia Wykonawcom udziału w postępowaniu i składania ofert Zamawiający dzieli zamówienie na następujące części w poszczególnych technologiach wykonania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia w/g poniższego podziału technologii wykonania remontów (opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 (Specyfikacje rem. naw. bitum. 2010 r.) i 6 (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ): Część I przy użyciu masy bitumicznej z recyklera Część II przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (ręczne rozłożenie mieszanki PN) Część III przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (mechaniczne rozłożenie mieszanki,warstwa wiążąca i ścieralna SMA) Część IV przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej remonterem Część V przy użyciu masy na zimno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: dysponują (lub będą dysponowali w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. a) Wykonawca składający ofertę na wykonanie jednej lub więcej części zamówienia winien dla poszczególnych technologii wykazać się realizacją wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów w poniższych technologiach o wartości nie mniejszej niż: 250 000,00 zł brutto dla Części nr I -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z recyklera), 250 000,00 zł brutto dla Części nr II -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z otaczarki, ręczne rozłożenie mieszanki PN), 300 000,00 zł brutto dla Części nr III -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z otaczarki, mechaniczne rozłożenie mieszanki- warstwa wiążąca i ścieralna SMA), 200 000,00 zł brutto dla Części nr IV -(remonty naw. bitum. przy użyciu grysów i emulsji - remonterem), 40 000,00 zł brutto dla Części nr V -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy na zimno), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w formie referencji. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Dołączą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Dołączą potwierdzenie wykonania robót budowlanych (zgodnie z punktem 1.1.2 a) i b)) zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Sompolno w m. Wójcin od km 57+088 do km 57+488 dł. 0,4 km
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu i utwardzenia terenów z kostki betonowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej w miejscowości Zawały od km 0+000 do km 0+677
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na estakadzie w ciągu ul. Wroniej we Włocławku w ramach zadania pn.: Modernizacja obiektów inżynieryjnych w ciągu ul. Wroniej i Al. Królowej Jadwigi
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE PRZYŁĄCZY: ELEKTROENERGETYCZNEGO, WODOCIĄGOWEGO ORAZ SANITARNEGO WRAZ Z ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ CELEM URUCHOMIENIA FONTANNY CHŁOPCY Z RYBĄ, USYTUOWANEJ NA SKWERZE TADEUSZA NOWAKOWSKIEGO, ZLOKALIZOWANEGO PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC: ORLEJ I KS. I. SKORUPKI W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-25 - Drogi na osiedlu JAR w Toruniu - etap I zadanie II - budowa układu komunikacyjnego
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie nawierzchni asfaltowych na istniejących podbudowach dróg gminnych w miejscowościach: Dobrzejewice, Głogowo, Obrowo i Obory
Dodano: 2016-07-21 - Remont odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Borek
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 241 i 247 w Kcyni (ulice: Dworcowa, Nakielska, Nowa, 22 Stycznia)
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami w obrębie geodezyjnym Wola, część działki o nr ewid. 342/1
Dodano: 2016-07-19