Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2010 roku

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. gen. Józefa Hallera 79 79
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2010 roku.Celem ułatwienia Wykonawcom udziału w postępowaniu i składania ofert Zamawiający dzieli zamówienie na następujące części w poszczególnych technologiach wykonania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia w/g poniższego podziału technologii wykonania remontów (opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 (Specyfikacje rem. naw. bitum. 2010 r.) i 6 (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ): Część I przy użyciu masy bitumicznej z recyklera Część II przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (ręczne rozłożenie mieszanki PN) Część III przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (mechaniczne rozłożenie mieszanki,warstwa wiążąca i ścieralna SMA) Część IV przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej remonterem Część V przy użyciu masy na zimno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: dysponują (lub będą dysponowali w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. a) Wykonawca składający ofertę na wykonanie jednej lub więcej części zamówienia winien dla poszczególnych technologii wykazać się realizacją wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów w poniższych technologiach o wartości nie mniejszej niż: 250 000,00 zł brutto dla Części nr I -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z recyklera), 250 000,00 zł brutto dla Części nr II -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z otaczarki, ręczne rozłożenie mieszanki PN), 300 000,00 zł brutto dla Części nr III -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z otaczarki, mechaniczne rozłożenie mieszanki- warstwa wiążąca i ścieralna SMA), 200 000,00 zł brutto dla Części nr IV -(remonty naw. bitum. przy użyciu grysów i emulsji - remonterem), 40 000,00 zł brutto dla Części nr V -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy na zimno), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w formie referencji. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Dołączą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Dołączą potwierdzenie wykonania robót budowlanych (zgodnie z punktem 1.1.2 a) i b)) zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach