Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8623987 , fax. 059 8623944
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Pionierów 10 10
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8623987, fax. 059 8623944
    REGON: 77098327100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty cząstkowe mieszanką mineralno-bitumiczną wytwarzaną i wbudowywaną na gorąco w ilości 400Mg, wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiajacego, na każde wezwanie Zamawiającego w okresie 1 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3)dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - skrapiarka do emulsji asfaltowej, - narzędzia do oczyszczania miejsc remontowanych - samochód samowyładowczy z plandeką min 6 Mg - otaczarka mas bitumicznych 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują potencjałem kadrowym odpowiednim pod względem kwalifikacji, niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającym niżej wymienione wymagania: Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę: spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wraz z aktualnymi zaświadczeniami: 2)aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia 4)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a)stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b)zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; c)zaświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 5)Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach,przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6)Wyceniony przedmiar robót 7) Wykaz stawek i narzutów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach