Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
  • Data zamieszczenia: 2015-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na powierzchni max. 1400 m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi, standard II o średniej grubości 4,5 cm (od 4 cm do 5 cm) z utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysem kamiennym obrzeży naprawionych wyrw z mechanicznym obcinaniem krawędzi . Prace prowadzone będą na drogach o nawierzchni bitumicznej zlokalizowanych na terenie całej Gminy Krosno Odrzańskie. Powierzchnia pojedynczych ubytków przeznaczonych do remontu: od ok. 0,25m2 do ok. 6 m2. Minimalny zakres jednorazowego zlecenia 20 m2. Rozliczenie robót nastąpi w oparciu o ilość faktycznie wykonanych m2 remontów nawierzchni dróg gminnych oraz ceny jednostkowej określonej w złożonej ofercie. Prace wykonywane będą przez Wykonawcę każdorazowo po wskazaniu przez Zamawiającego miejsc przeznaczonych do remontu. Ogólne wymagania dotyczące robót: a) Materiały: Powierzchniowe uszkodzenia nawierzchni /ubytki i wyboje/ oraz uszkodzenia krawędzi jezdni /obłamania/ należy naprawiać mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowywanymi na gorąco. b) Sprzęt: Maszyny do przygotowania nawierzchni przed naprawą: wykonawca musi dysponować sprzętem do przygotowania nawierzchni do naprawy, takim jak przecinarki z diamentowymi tarczami tnącymi, o mocy co najmniej 10 kW, lub podobnie działające urządzenia, do przycięcia krawędzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni nawierzchni i nadania uszkodzonym miejscom geometrycznych kształtów /możliwie zbliżonych do prostokątów/. Sprzęt do wbudowywania mieszanek mineralno-bitumicznych /na gorąco/: przy typowym dla remontów cząstkowych zakresie robót dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu łopat, listwowych ściągaczek /użycie grabi wykluczone/ i listew profilowych. Do zagęszczenia rozłożonych mieszanek należy użyć lekkich walców wibracyjnych. c) Transport: Mieszankę mineralno-asfaltową /na gorąco/ należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek. Czas transportu od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin. d) Zamówienie obejmuje ponadto koszty związane z: a) Zabezpieczeniem miejsc prowadzenia robót pod względem BHP i organizacji ruchu drogowego, b) Prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26 marca 2015 r. do godz. 10.00 do wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 tekst jednolity z póź. zmianami) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620/. Oryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, BZ WBK S.A. O/Krosno Odrzańskie, Nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056, z dopiskiem: /Wadium - Remonty cząstkowe nawierzchni/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl/bip/zamówienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach