Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kudowa-Zdrój

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kudowa-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania „Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kudowa-Zdrój” w 2020 r. mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco lub na zimno o szacunkowej powierzchniach łącznej ubytków wynoszącej ok. 700 m2 z podziałem na 2 zadania w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. 1. Zakres robót w poszczególnych zadaniach: Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na ulicach: Brzozowie, Chrobrego, Fabryczna, Główna, Jakubowice, Kościuszki, Łąkowa, Mickiewicza, Nad Potokiem, Okrzei, Pogodna, Sikorskiego, Słone, Słoneczna, Spacerowa, Tkacka, Zdrojowa. Szacunkowa powierzchnia ubytków w m2 przy grubości w cm dla zadania nr 1 wynosi: - 4 cm - 227 m2 - 5 cm - 235 m2 - 6 cm - 45 m2 - 7 cm - 10 m2 - 8 cm - 11 m2 Razem - 528m2 Zadanie nr 2: Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznych na pozostałych ulicach miasta. Szacunkowa powierzchnia ubytków w m2 przy grubości w cm dla zadania nr 2 wynosi: - 4 cm - 75 m2 - 5 cm - 80 m2 - 6 cm - 11 m2 - 7 cm - 4 m2 - 8 cm - 2 m2 Razem - 172m2 Wskazane przez Zamawiającego ilości robót są szacunkowe. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie i kosztorysie ofertowym. W przypadku, gdy remont będzie wymagał wykonania prac o grubości ubytku powyżej 8 cm Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania ww. robót zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać jego akceptację na wykonanie tych prac. Zakres robót remontu cząstkowego nawierzchni jezdni bitumicznej masą mineralno-asfaltową zamkniętą na gorąco obejmuje w szczególności: a) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, b) oznakowanie dróg na czas trwania robót, c) nacięcie uszkodzonych miejsc piłą z nadaniem regularnych kształtów, d) wycięcie uszkodzonych miejsc; e) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu w pryzmę, f) zagospodarowanie rumoszu we własnym zakresie , g) osuszenie i skropienie naprawianego miejsca, h) rozścielenie mieszanki bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, i) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, j) skropienie bitumem połączenia naprawianego miejsca istniejącej nawierzchni i zasypanie kruszywem, k) odwiezienie i utylizacja odpadów na wysypisko z opłata za składowanie l) demontaż oznakowania po zakończeniu prac. Zamawiający w przypadkach, gdy nie będzie można użyć mieszanek mineralno-bitumicznych „na gorąco” dopuszcza zastosowanie mieszanek mineralno-asfaltowych wytwarzanych i wbudowywanych „na zimno”, które uzyskały aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę. Rozliczenie za wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni bitumicznej masą mineralno-asfaltową „na zimno” obywać się będzie po uzgodnieniu przez Wykonawcę zakresu robót z Zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania ww. robót - na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowej za wbudowanie 1 tony masy z uszczelnieniem połączenia naprawianego miejsca z istniejącą nawierzchnią, oraz ilości faktycznie wbudowanej mieszanki w tonach. Podana w ofercie cena, jako wynagrodzenie kosztorysowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, opłaty i koszty transportu, dostaw, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, prób, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, badań, konsultacji, odbiorów, protokołów, wykonanie oznakowania robót wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie udziału osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawierzchni terenu, placów, dróg, chodników itp. zajętych i zniszczonych w czasie wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją zadania, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, oraz utylizacji , koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty uporządkowania terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot Umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej na potrzeby niniejszego postępowania winien złożyć dokumenty zgodnie z informacją o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w ust. 7 niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach