Gmina Miedźna ogłasza przetarg
- Adres: 43227 Miedźna, ul. Wiejska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
ul. Wiejska 131
43227 Miedźna, woj. śląskie
tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
REGON: 27625829100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Miedźna” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych na terenie Gminy Miedźna tj: a) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-witaminową, grysową zamkniętą -max. grubość mieszanki 5 cm. b) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczonym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - wyrównanie podbudowy tłuczniem dla łat przekraczających grubość 5 cm i dróg tłuczniowych c) Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych d) Regulacja pionowa włazów kanałowych e) Wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego wraz z pokrywą nastudzienną i pierścieniem odciążającym. Szczegółowy zakres robót opisany został w załącznikach do SIWZ: - formularz przedmiaru robót – załącznik nr 1A - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grup kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi rolniczej „Na Polanę”, prowadzącej do gruntów rolnych, w miejscowości Sól
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 440008S ul. Bukowej w Lublińcu z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego
Dodano: 2024-07-12 - Budowa układu drogowego na strefie gospodarczej w rejonie ul. Sportowej w Rybniku
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja infrastruktury drogowej polegającej na remoncie drogi gminnej ul. Folwark w Mszanie
Dodano: 2024-06-24 - Rozbudowa ul. Sportowej na odcinku od przejazdu kolejowego do ul. Morcinka
Dodano: 2024-06-20 - Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie parkingu przy ul. Sosnowej w Woli”.
Dodano: 2024-06-09 - „Budowa parkingu przy ul. św. Piotra w Chorzowie”
Dodano: 2024-06-07 - NAPRAWA NAWIERZCHNI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 792 OD KM 14+850 DO KM 16+100 W MIEJSCOWOŚCI KROCZYCE.
Dodano: 2024-04-30 - Remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 2024
Dodano: 2024-04-22