Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg
- Adres: 05220 Zielonka, ul. Lipowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
- Data zamieszczenia: 2017-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
ul. Lipowa 5
05220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
REGON: 69291401200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników, zjazdów, zatok postojowych oraz parkingów i ulic w zarządzie Miasta Zielonka, wykonanych z płyt betonowych, kostki betonowej brukowej, płyt betonowych MON. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia jest określony w: a) przedmiarze robót, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Prace zostaną rozliczone na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Rozliczenie będzie następowało w odniesieniu do każdego obiektu po jego bezusterkowym odbiorze, potwierdzonym obustronnie podpisanym protokołem odbioru. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych i operatorów sprzętu budowlanego, skierowanych do realizacji tego zamówienia według wymagań określonych w § 11 wzoru umowy. 2. Warunki wykonania pracy i obowiązki Wykonawcy: 1) Powierzenie kierownictwa nad prowadzonymi pracami, będącymi przedmiotem niniejszej umowy osobie posiadającej odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do prowadzenia tego rodzaju prac i wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Zabezpieczenie terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, w tym ustawienia i utrzymanie we właściwym stanie technicznym: ogrodzenia, barierek, znaków ostrzegawczych, zgodnie z czasową organizacją ruchu oraz zgodnie z przepisami bhp i ruchu drogowego. 3) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg dojazdowych, nawierzchni chodników i instalacji; 4) Przestrzeganie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 5) Prowadzenie robót w sposób nie powodujący znacznych utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu ruchu drogowego. 6) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonaniem robót będących przedmiotem SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uzbrojenie znajdujące się na terenie budowy. Wszelkie uszkodzenia i awarie powstałe podczas lub w związku z prowadzeniem prac, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zabezpieczyć i naprawić na własny koszt. 8) Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał niezbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z powodu szkód i strat związanych i wynikłych z realizacji przedmiotu umowy. 10) Wykonawca ponosi ryzyko finansowe uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń, wyposażenia znajdującego się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy; (wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy). 11) Wykonawca odpowiada za stan techniczny wybudowanych urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Roboty budowlane w DPS Wirów funkcjonującym w zabytkowym Dawnym Zespole Klasztornym w Wirowie.”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Dodano: 2024-06-17 - Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
Dodano: 2024-05-29 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie inwestycji).
Dodano: 2024-05-18 - Remont świetlicy wiejskiej w Łaziskach, gm. Jakubów
Dodano: 2024-05-06 - Remont nawierzchni przejazdów bramowych i dziedzińców bocznych od strony północnej budynku MEN przy Al. Jana Chrystiana Szucha 25 w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Remont dachów, stropów poddasza i kominów z wymianą pokryć dachowych oraz wykonaniem instalacji odgromowej budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Demontaż i utylizacja oznakowania viaTOLL i eTOLL znajdującego się w pasie dróg publicznych.
Dodano: 2023-12-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiekcie IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28”
Dodano: 2023-11-13 - 172.Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Specjalnej w Radzyminie, ul. Komunalna 8
Dodano: 2023-11-09