Przetargi.pl
Remonty chodników i nawierzchni brukowych w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2020.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty chodników i nawierzchni brukowych w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ NR I „Remonty chodników i nawierzchni brukowych w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2020- WSCHÓD. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 3142-6 Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty będą odbywać się na osiedlach: Azoty, Blachownia, Cisowa, Kuźniczka, Lenartowice, Miejsce Kłodnickie, Piastów, Przyjaźni, Sławięcice i Śródmieście. 2. Remonty i naprawy nawierzchni chodników oraz jezdni wykonanych z elementów drobnowymiarowych. 3. Uzupełnienie i wymiana podbudów. 4. Remonty i naprawy nawierzchni nieulepszonych. 5. Remonty i naprawy krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, 6. Remonty i naprawy studzienek dla urządzeń podziemnych. 7. Remonty i naprawy elementów odwodnień. 8. Profilowanie nawierzchni. 9. Roboty naprawczo-konserwacyjne urządzeń odwadniających i zabezpieczających drogi oraz ich elementów. 10. Roboty ziemne i porządkowe w pasie drogowym. 11. Wykonanie innych niezbędnych robót wynikających z powyższego przedmiotu umowy. 12. Szczegółowy zakres poszczególnych czynności zlecony i określony zostanie każdorazowo w protokóle typowania robót. 13. Zamawiający zastrzega, że w trakcie jednego miesiąca może zlecić Wykonawcy do wykonania zakres robót o wartości do 15% wartości nominalnej umowy. 14. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  Roboty drogowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, cz. II Istotne postanowienia umowy, szczegółowe specyfikacje technicznej (SST) wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. CZĘŚĆ NR II „Remonty chodników i nawierzchni brukowych w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2020- ZACHÓD. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 3142-6 Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty będą odbywać się na osiedlach: Kłodnica, Pogorzelec, Południe, Rogi, Stare Miasto i Zachód. 2. Remonty i naprawy nawierzchni chodników oraz jezdni wykonanych z elementów drobnowymiarowych. 3. Uzupełnienie i wymiana podbudów. 4. Remonty i naprawy nawierzchni nieulepszonych. 5. Remonty i naprawy krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, 6. Remonty i naprawy studzienek dla urządzeń podziemnych. 7. Remonty i naprawy elementów odwodnień. 8. Profilowanie nawierzchni. 9. Roboty naprawczo-konserwacyjne urządzeń odwadniających i zabezpieczających drogi oraz ich elementów. 10. Roboty ziemne i porządkowe w pasie drogowym. 11. Wykonanie innych niezbędnych robót wynikających z powyższego przedmiotu umowy. 12. Szczegółowy zakres poszczególnych czynności zlecony i określony zostanie każdorazowo w protokóle typowania robót. 13. Zamawiający zastrzega, że w trakcie jednego miesiąca może zlecić Wykonawcy do wykonania zakres robót o wartości do 15% wartości nominalnej umowy. 14. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  Roboty drogowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, cz. II Istotne postanowienia umowy, szczegółowe specyfikacje technicznej (SST) wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla części I- 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN); 2) Dla części II- 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN); 10.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 10.4 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 10.5 Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 10.6 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 10.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.8 Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach