Przetargi.pl
REMONTY BIEŻĄCE I AWARYJNE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GRYFICE W 2015 R.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY BIEŻĄCE I AWARYJNE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GRYFICE W 2015 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONTY BIEŻĄCE I AWARYJNE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GRYFICE W 2015 R. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących bieżące oraz awaryjne remonty i konserwacje dróg wewnętrznych leśnych o nawierzchni gruntowej nieulepszonej w Nadleśnictwie Gryfice w 2015 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, dla których zostaną sporządzone odrębne umowy: - część nr 1 - remont bieżący dróg leśnych w leśnictwach Prusinowo i Raduń (rozliczenie ryczałtowe), - część nr 2 - awaryjne remonty i konserwacje dróg leśnych w 2015 r. (rozliczenie kosztorysowe). Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej (szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarach robót) - stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Część nr 1. Leśnictwo Raduń: remont dróg leśnych o nawierzchni nieulepszonej z tłucznia kamiennego i gruzu betonowego kruszonego o długości ok. 1180 m, przebiegające przez Oddziały leśne Nr 141o i 145a (obręb Gąbin). Leśnictwo Prusinowo: remont dróg leśnych o nawierzchni nieulepszonej z tłucznia kamiennego i gruzu betonowego kruszonego o długości ok. 2160 m, przebiegające przez Oddziały leśne Nr 255, 256, 257, 258 i 261. Część nr 2. Awaryjne remonty i konserwacje dróg leśnych o nawierzchni nieulepszonej z tłucznia kamiennego i gruzu betonowego kruszonego - na terenie Nadleśnictwa Gryfice (w zależności od potrzeb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część nr 1 - Leśnictwo Raduń: - długość drogi -1,180 km - mechaniczne wykarczowanie pni po wycinkach drzew - 7 szt, - mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z zagęszczeniem walcem statycznym; łączna powierzchnia nie może być mniejsza niż 4130,0 m2, - obustronne mechaniczne ścinanie poboczy, na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1600,0 m2, - uzupełnienie kolein, wybojów i ubytków w nawierzchni gruntowej drogi destruktem betonowym i kruszywem łamanym (tłuczniem) z zamknięciem miałem kamiennym; łączna powierzchnia naprawionych miejsc nie może być mniejsza niż 637,50 m2, przy czym ilość wbudowanych materiałów nie może być mniejsza niż: - destrukt betonowy - 233,1 ton - tłuczeń kamienny sortowany (frakcja 0-31,5 mm) - 94,61 ton - kliniec kamienny (frakcja 4-31,5 mm) - 12,5 ton - miał kamienny (frakcja 0-4 mm) - 13,2 tony - odtworzenie rowów odwadniających, z rozplantowaniem gruntu poza koroną drogi; łączna długość odtworzonych rowów odwadniających nie może być mniejsza niż 100 m. Część nr 1 - Leśnictwo Prusinowo: - łączna długość dróg - 2,160 km - mechaniczne wykarczowanie pni po wycinkach drzew - 19 szt, - mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z zagęszczeniem walcem statycznym; łączna powierzchnia nie może być mniejsza niż 6480,0 m2, - obustronne mechaniczne ścinanie poboczy, na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3800,0 m2, - uzupełnienie kolein, wybojów i ubytków w nawierzchni gruntowej drogi destruktem betonowym i kruszywem łamanym (tłuczniem) z zamknięciem miałem kamiennym; łączna powierzchnia naprawionych miejsc nie może być mniejsza niż 1487,0 m2, przy czym ilość wbudowanych materiałów nie może być mniejsza niż: - destrukt betonowy - 374,85 ton - tłuczeń kamienny sortowany (frakcja 0-31,5 mm) - 220,75 ton - kliniec kamienny (frakcja 4-31,5 mm) - 29,16 ton - miał kamienny (frakcja 0-4 mm) - 30,8 ton - oczyszczenie istniejących przepustów ? 50 cm i 60 cm, - odtworzenie rowów odwadniających, z rozplantowaniem gruntu poza koroną drogi; łączna długość odtworzonych rowów odwadniających nie może być mniejsza niż 300 m. Część nr 2 - Remonty awaryjne: W ramach napraw awaryjnych przewidziano następujący zakres robót: - wycięcie i wykarczowanie krzaków i samosiejek w poboczu pasa drogowego, - mechaniczne ścinanie poboczy, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie drogi, - uzupełnienie dolnej warstwy podbudowy destruktem betonowym (gruzem betonowym kruszonym), - uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym (tłuczniem kamiennym), - odtworzenie rowów odwadniających wraz z rozplantowaniem urobku w obrębie robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dołączonym do SIWZ załączniku nr 6, który zawiera: 1) Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót 2) Szkice sytuacyjne z przebiegiem remontowanych dróg 3) Przedmiary robót przy czym załączone przedmiary robót dla części nr 1 stanowią materiał poglądowy i pomocniczy przy przygotowaniu oferty, a ewentualne błędy i rozbieżności pomiędzy w/w dokumentami nie mogą być podstawą dla Wykonawcy do późniejszych roszczeń w przypadku nieprawidłowo przygotowanej oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) b) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409); c) z wytycznymi specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. d) ze wskazaniami Zamawiającego ustalanymi w trakcie wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:. 1) 3.500,00 złotych - dla części nr 1 zamówienia, 2) 2.500,00 złotych - dla części nr 2 zamówienia. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 103). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca - z przyczyn leżących po jego stronie - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co uniemożliwi wybranie oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach