Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących dróg stanowiących własność Gminy Pszczółki. Zadanie zostało podzielone na następujące części: 1. Część I Remonty bieżące (cząstkowe) dróg z nawierzchni bitumicznej poprzez: - przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozbiórkę uszkodzonej nawierzchni, wywóz i utylizację odpadów z rozbiórki; - oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną MMA z ewentualnym uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych. Przewidywana powierzchnia do naprawy wynosi około 100 m2. 2. Część II Remonty bieżące dróg o nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB (płyta wielootworowa, o wymiarach: 1,00 m x 0,75 m x 12,5 cm). Zakres prac obejmuje przełożenie/wymianę płyt na podsypce piaskowej o gr. 10 cm. Pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów nie nadających się ponownie do wykorzystania, utylizację odpadów. W przypadku materiału rozbiórkowego w postaci płyt typu YOMB, które nadają się do powtórnego wykorzystania w kalkulacji należy uwzględnić: - wykonie koryta; - wykonanie podbudowy o grubości 10 cm; - wykonanie podsypki piaskowej o grubości 10 cm; - wypełnienie spoin piaskiem o frakcji 0 ÷2 mm. Przyjmuje się że 10 % płyt koniecznych do wymiany zostanie ułożona z materiału Wykonawcy (materiał używany lub nowy). W przypadku, gdy materiał rozbiórkowy nie nadaje się do powtórnego wykorzystania w kalkulacji należy ująć dostarczenie płyt na miejsce wbudowania (transport na odległość do 3 km), jednocześnie jeżeli na remontowanej drodze występują krawężniki lub obrzeża i istnieje konieczność ich regulacji, wymiany lub przełożenia należy powyższe roboty również ująć w kalkulacji. Przewidywana łączna powierzchnia do napraw wynosi ok. 300 m2. 3. Część III - Równanie i profilowanie dróg: Zakres I Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej, poprzez: - wzruszenie nawierzchni gruntowej z przemieszczeniem urobku; - ścięcie i uzupełnienie nierówności; - uzupełnienie głębokich lokalnych zaniżeń materiałem miejscowym; - uzyskanie spadku poprzecznego o wartości 3-4%; - ręczne usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza; - zagęszczenie walcem samojezdnym za każdym przejazdem równiarki. Przewidywana łączna powierzchnia do wykonania wynosi ok.46.280 m2. Zakres II Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni z kruszywa, poprzez: - wzruszenie nawierzchni z przemieszczeniem urobku; - uzyskanie spadku poprzecznego o wartości 3-4%; - uzupełnienie lokalnych zaniżeń kruszywem łamanym frakcji 0 - 31,5 mm; - wykonanie wzmocnienie nawierzchni poprzez zastosowanie 20 cm warstwy kruszywa na całej powierzchni drogi z zastosowaniem w zależności od potrzeb kruszyw łamanych frakcji 0-63 lub kruszywa betonowego frakcji 0-63 mm; - zagęszczenie wykonanych nawierzchni samojezdnym walcem wibracyjnym o masie min. 9,5t. Przewidywana łączna powierzchnia do wykonania wynosi ok. 16.460 m2. Pozycja może dotyczyć także samej dostawy i wbudowania kruszywa (z wyłączeniem użycia równiarki) w takim przypadku zakres obejmuje: - wyrównanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, - rozplantowanie i zawałowanie kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm, - zagęszczenie walcem dynamicznym samojezdnym - min. 3,5 tony, - wykonanie prac pomiarowych i przygotowawczych. Przy bardzo małych powierzchniach (do 1m2) dopuszcza się użycie zagęszczarki płytowej lub tylko równanie/profilowanie dróg z utwardzeniem walcem bez konieczności wbudowania kruszywa. Na wbudowane kruszywa (mieszanka mineralna) o frakcji 0 - 31,5 mm Wykonawca przedstawi deklarację zgodności z normą PN-EN 13242:2004. Ponadto kruszywa powinny spełniać wymagania techniczne (WT-4 2010) dla nawierzchni z kruszywa niezwiązanego obciążonej ruchem KR1, KR2. Zawartość gruzu betonowego o frakcji od 0-60 mm nie może być mniejsza niż 80 % w 1 tonie. Dopuszcza się domieszkę gruzu ceglanego w ilości do 20%. Gruz ma być wolny od odpadów typu stal, azbest, szkło, drewno, tworzywa sztuczne itp. Zamawiający przy udziale wykonawcy może pobrać próbkę materiału do badania. 4. Część IV Remont nawierzchni drogi z płyt drogowych pełnych (grubość 15 cm) - Pszczółki, ul. Rataja na pow. 252 m2 wraz z profilowaniem pow. 800 m2 materiałem pochodzącym z korytowania. W kalkulacji należy uwzględnić: - wykonie koryta; - wykonanie podsypki piaskowej o grubości 5 cm; - wypełnienie spoi piaskiem o frakcji 0 ÷2 mm; - rozplantowanie kruszywa pochodzącego z korytowania. Pozycja obejmuje również wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi oraz utylizację odpadów. 5. Informacje dodatkowe: 5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych (precyzyjnych) ilości. Wielkość, sposób i miejsce realizacji prac remontowych będzie określał każdorazowo Zamawiający - pisemnie według potrzeb, oddzielnymi zleceniami. Wykonawca będzie wykonywał prace remontowe sukcesywnie, (dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi - wyładunek z tyłu pojazdu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, na terenie gminy Pszczółki (bezpośrednio na remontowaną drogę). W przypadku nie doprecyzowania terminu w zleceniu, Wykonawca w terminie do 5 dni od momentu otrzymania informacji o konieczności przeprowadzenia remontu będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac naprawczych, prace remontowe nie mogą trwać dłużej niż 1 dzień na każde 100 ton dostarczanego materiału lub 1 dzień na 100 m2, 100 mb, 1 szt. (chyba, że zlecenie będzie precyzowało to inaczej). 5.2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo ich użytkowników. 5.3. W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 5.4. Cena ofertowa za m2 pracy musi obejmować koszty kompleksowego wykonania remontu. 5.5. Zamawiający powoła na własny koszt Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru uprawniony będzie do odbioru wszystkich prac wykonanych przez Wykonawcę, sprawdzenia ilości, jakości dostarczonego materiału oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru prac (m. in. certyfikatów i deklaracji zgodności itp.). 5.6. Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie cząstkowych protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Pszczółki. 5.7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załączniki do każdego cząstkowego protokołu odbioru robót (płyta CD). 5.8. O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Wykonawcy) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. 5.9. Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania prac. 5.10. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 5.11. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 18 niniejszej SIWZ. 5.12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. 5.13. Wykonawca zapewnia materiały, osoby i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające m. in. aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport i załadunek materiałów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5.14. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. 5.15. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala dla części I wadium w wysokości 100,00 zł, dla części II w wysokości 400,00 zł, dla części III w wysokości 6.500,00 zł, dla części IV w wysokości 300,00 zł, w przypadku złożenia oferty na większą ilość części ustala się wadium w wysokości wynikającej z sumowania wartości wadium dla poszczególnych części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach