Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego

Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fabryczna 16
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. -
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego”. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I: naprawy bieżące dróg Część II: remontu cząstkowe dróg Część III: remonty elementów odwodnienie drogi Przedmiotowe postępowanie dotyczy części II i części III W zakresie część II: remonty cząstkowe dróg, zadanie będzie polegało na: a) remontach nawierzchni bitumicznej, a w tym: • remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na zimno, • remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową (mieszanka z wytwórni), • wypełnieniu szczelin masą zalewową, • wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, • frezowaniu nawierzchni bitumicznych z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP. Ustala się, że do powierzchni łaty 20 m2 dopuszcza się układanie ręczne warstwy ścieralnej, natomiast powyżej 20 m2 warstwa ścieralna powinna być układana mechanicznie. b) remontach kapitalnych jezdni, w tym: • mechanicznym rozebraniu nawierzchni, podbudowy, • mechanicznym profilowaniu i zagęszczanie podłoża, • wykonaniu podbudowy i ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej, c) remontach elementów chodników • rozebranie chodnika • rozebranie krawężnika • rozebranie obrzeży • ułożenie nawierzchni chodnika • ułożenie krawężnika • ułożenie obrzeży • przełożenie istniejącego krawężnika • przełożenie nawierzchni chodnika W zakresie część III: remonty elementów odwodnienia drogi, zadanie będzie polegało na: • naprawie przepustów drogowych, • wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych i z kostki z ławą betonową, • regulacje studzienek dla włazów i kratek ściekowych, • odbudowa studni rewizyjnych, studzienek wpustowych, elementów kanałów burzowych i przykanalików, Wykonawca może złożyć ofertę na obie części lub tylko na jedną. Przy realizacji robót, zarówno dla części II, jak i części III, należy wykonać wszelkie roboty towarzyszące, objęte ST oraz wynikające z SIWZ, w tym wykonanie uporządkowania pasa drogowego po wykonanych robotach. Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilościowych w zakresie przedmiotu zamówienia, do kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w umowie. W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także: • wprowadzenie oznakowania na czas prowadzenia robót i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w czasie realizacji robót minimalizując uciążliwości dla użytkowników drogi, • dostarczenie wszystkich materiałów i sprzętów niezbędnych do wykonania robót wynikających z technologii robót i specyfikacji technicznych, co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie wraz z uwzględnieniem wykonania wszelkich prac porządkujących pas drogowy przed oraz po wykonaniu robót. • powołać kierownika budowy/robót z posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi, od momentu uzyskania uprawnień budowlanych Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ST oraz kosztorysem ofertowym, stosując materiały nowe, wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w rozpatrywaniu ofert jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. IV. pkt 1 ppkt. b niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków z udziału w postępowaniu, wykonawca zamieszcza stosowne informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. IV. pkt 1 ppkt. b niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach