Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 74190 00 , fax. 897 412 874
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 74190 00, fax. 897 412 874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą: części nr 1, części nr 2, części nr 3 lub nr 1 , 2 i 3 itp. Umowy mogą zostać zawarte z jednym, dwoma lub trzema wykonawcami. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie remontów bieżących dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej i gruntowej oraz wykonywanie remontów oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, przy założeniu szacunkowo podanego zakresu rzeczowego robót, opisanych w poniższych częściach PRACE PLANOWANE DO REALIZACJI CZĘŚĆ I – REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ w tym: 1. Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco - 750 m2. CZĘŚĆ II – REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ w tym: I. REMONTY CZĄSTKOWE CHODNIKÓW (MATERIAŁ BETONOWY) 1. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk w miejsce istniejącego chodnika z płytek (rozebranie istniejącego chodnika, łącznie z uzupełnieniem podsypki i transportem materiałów) – 100 m2, 2. Ustawienie obrzeża chodnikowego o wymiarach 30x8cm z ceną obrzeża, transportem, wykonaniem rowka i podsypki – 50 mb, 3. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm z ceną krawężnika, transportem, wykonaniem rowka i podsypki – 50 mb. II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BETONOWYCH 1. Remont nawierzchni betonowych o głębokości ubytku do 4 cm z obcięciem krawędzi i transportem materiałów (przy użyciu betonu B-30) – 25 m2, III. REMONTY NAWIERZCHNI Z PŁYT ŻELBETOWYCH 1. Wykonanie nawierzchni z płyt JOMB z wykonaniem koryta, podsypki z transportem materiałów – 100 m2. IV. REMONTY NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ 1. Rozebranie nawierzchni z kostki, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm ponowne ułożenie kostki i ubicie (bez ceny kostki) – 20 m2. V. REMONT STUDNI REWIZYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH 1. Regulacja wpustu ulicznego (rozebranie nawierzchni, podbudowy, podniesienie lub obniżenie studni, odtworzenie podbudowy i nawierzchni drogi, łącznie z transportem materiałów i wywozem rumoszu) – 3 szt. VI. TRANSPORT MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG BETONOWYCH I GRUNTOWYCH 1. Dowóz kruszywa 20-60 mm naturalnego lub z przekruszonego betonu z transportem, załadunkiem i ceną materiału – 500 t. VII. WYKONANIE PODBUDOWY – nie planuje się. VIII. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI II ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego – 200 godz. 2. Praco koparko – spycharki lub koparko – ładowarki – 50 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej – 60 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton – 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony – 80 godz. CZĘŚĆ III – REMONTY OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO w tym: I. REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO (z transportem materiałów do miejsca robót) 1. Wykonanie nowego słupka, pomalowanie, ustawienie z zabetonowaniem – 40 szt. 2. Wykonanie nowej tablic oznakowania pionowego – 70 szt. 3. Montaż gotowych tablic znaków pionowych na istniejących słupkach bez względu na wymiar tablic (bez ceny znaków) – 90 szt. 4. Demontaż tablic znaków pionowych bez względu na wymiar z transportem na miejsce składowania – 90 szt. 5. Ustawienie gotowego słupka do znaków pionowych (bez ceny słupka) – 70 szt. 6. Demontaż słupka do znaków pionowych z transportem na miejsce składowania - 74 szt. 7. Nowe lustro drogowe wraz z montażem – 2 szt. II. REMONT OZNAKOWANIA POZIOMEGO (z usunięciem starego oznakowania) 1. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farba rozpuszczalnikową z materiałem odblaskowym, z transportem materiałów – 1 410 m2, III. REMONT BARIER ŁAŃCUCHOWYCH (z transportem materiałów do miejsca wbudowania) 1. Zamontowanie nowego łańcucha z malowaniem – 50 mb, 2. Ustawienie słupka z malowaniem i betonowaniem – 40 szt. IV. REMONT ELEMENTÓW MOSTOWYCH – nie planuje się. V. REMONT BARIER ENERGOCHŁONNYCH I SZTYWNYCH 1. Ustawienie nowej bariery sztywnej z rury Ø 60 o kolorze żółtym – 10 mb. VI. REMONT OZNAKOWANIA SYSTEMU INFORMACJI MIEJSKIEJ (z transportem materiałów do miejsca robót) – nie planuje się. VII. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI III ZWIĄZANE Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego – 200 godz. 2. Praco koparko – spycharki lub koparko – ładowarki – 50 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej – 60 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton – 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony – 80 godz. Zamawiający przewiduje zmianę ilości wyżej wymienionych prac lub objęcie zamówieniem prac nieplanowanych, a dokładny wykaz robót dla części I, II i III przedmiotu zamówienia przewidzianych do wykonania ujęto w Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz Szczegółowym zakresie robót – remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, stanowiących załączniki nr 1 do umów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania remontów). UWAGA 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wszystkie czynności określone w dwóch częściach zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 6. Powyższy wymóg określony w ust. 1 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach