Przetargi.pl
„Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie bitumiczne rok 2021”

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina - Nawierzchnie bitumiczne rok 2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina zakresie: - Remontów cząstkowych jezdni, parkingów, chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych o nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych; - Remontów cząstkowych poboczy, - Bieżące monitorowanie stanu nawierzchni wybranych dróg w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o stanie technicznym patrolowanych dróg objętych zleceniem. W przypadku stwierdzonych awarii, uszkodzeń, zniszczeń - niezwłocznie poinformuje o tych nieprawidłowościach tj. zakresie, przyczynach, zagrożeniach, szacowanych kosztach itp., planowany okres monitorowania to I i IV kwartał 2021 roku, a szacunkowa ilość kilometrów monitorowanych to ok 20 km dla części I i 10 km dla części II. Monitorowanie z częstotliwością co najmniej raz na 48h. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach bitumicznych dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Koninie na obszarze Miasta Konina. Szacunkowa długość dróg dla części I to około 130 km, Szacunkowa długość dróg dla części II to około 70 km. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej stanowiących Załączniki nr 7 i 8 (dotyczy Części I) Załączniki nr 9 i 10 (dotyczy Części II) do SIWZ. Przedstawiony w przedmiarze robót zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Zakres podziału przedmiotu zamówienia przedstawia mapa stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Części I) i Załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy Części II). 4. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – min. 24 m-ce. Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SIWZ). 5. Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I – 30 000,00 zł Część II – 10 000,00 zł Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Szczegółowe informacje na temat wadium, formy wniesienia wadium znajdują się w Rozdziale VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach