Przetargi.pl
Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium, umożliwiających wykonanie oznaczeń biochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 2 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Analizator biochemiczny wykonujący badania z następujących materiałów diagnostycznych: surowicy, hemolizatu, osocza, moczu, krwi pełnej, płynu mózgowo-rdzeniowego. Szczegółowy opis analizatora znajduje się w załączniku nr 7. Rejestracja testów zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Zaoferowane odczynniki i urządzenia muszą posiadać znak CE. Wykonawca dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji, przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji urządzenia. Zaoferowany analizator musi być kompatybilny z oprogramowaniem Eskulap. Wykonawca podłączy analizator i zapewni współpracę urządzenia z funkcjonującym u Zamawiającego systemem informatycznym ESKULAP. Ilości badań podane w załączniku nr 2 są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż ze względu na specyfikę działalności zamawiającego ilość rzeczywiście zakupionego asortymentu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Niespełnienie ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 2) formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w zał. nr 3 i 4 do SIWZ 4) specyfikacja techniczna analizatora - zał. nr 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach