Przetargi.pl
„Remonty bieżące chodników”.

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty bieżące chodników”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące chodników na na terenie miasta Mysłowice poprzez wykonanie nw. robót: 2. Wykonanie miejsc parkingowych oraz remont chodnika - skrzyżowanie ul. Jastruna z Załuskiego do ul. Kazimierza Wielkiego - środki z rezerwy celowej na zadania wskazane przez Rady Dzielnicy - Rada Dzielnicy Bończyk-Tuwima: 2.1. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 48 mb; 2.2. Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej – 48,0 mb; 2.3. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 2,4 m3; 2.4. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat.III-IV – 102,0 mb; 2.5. Ława pod krawężniki betonowa zwykła – 5,1 m3; 2.6. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 52,0 mb; 2.7. Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 50,0 mb; 2.8. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 5,712 m3; 2.9. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km WEDŁUG WŁASNEJ KALKULACJI – 5,712 m3; 2.10. Utylizacja gruzu – 5,712 m3; 2.11. Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta – 67,2 m2; 2.12. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 67,2 m2; 2.13. Nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych gr. 10cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 67,2 m2; 2.14. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - tu ziemia z koryta – 6,72 m3; 2.15. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 kmWEDŁUG WŁASNEJ KALKULACJI – 6,72 m3; 2.16. Utylizacja gruntu z korytowania – 6,72 m3; 2.17. Remont cząstkowy chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 24,0 m2; 2.18. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 1,5t. 3.Remont chodnika przy ul. Katowickiej od Krzyża do sklepu ALDI - środki z rezerwy celowej na zadania wskazane przez Rady Dzielnicy - Rada Dzielnicy Bończyk-Tuwima. 3.1. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 85,0 mb; 3.2. Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej – 85,0 mb; 3.3. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 4,25 m3; 3.4.Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm – 170,0 m2; 3.5. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat.III-IV – 85,0 mb; 3.6. Ława pod krawężniki betonowa zwykła – 4,25 m3; 3.7. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 85,0 mb; 3.8. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 85,0 mb; 3.9. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 18,615 m3; 3.10. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km WEDŁUG WŁASNEJ KALKULACJI – 18,615 m3; 3.11. Utylizacja gruzu i gruntu z korytowania – 18,615 m3; 3.12.Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta – 170,0 m2; 3.13. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 170,0 m2; 3.14. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej – 170,0 m2; 3.15. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km grunt.kat. III - ziamia z koryta – 17,0 m3; 3.16 Utylizacja gruntu z korytowania – 17,0 m3; 3.17. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 1,913t. 4. Remont istniejącego parkingu przy SP1 w Mysłowicach oraz wyrównanie i utwardzenie frezem asfaltowym nawierzchni pomiędzy posesjami Wielka Skotnica 5 i Katowicka 29 - Rada Dzielnicy Szopena-Wielka Skotnica. 4.1. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 12,0 mb; 4.2. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 0,6 m3; 4.3. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km – 1,14 m3; 4.4. Opłata za składowanie gruzu – 1,14 m3; 4.5. Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 10,0 mb; 4.6. Przełożenie chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem-13,0 m2; 4.7. Rowki pod odwodnienie liniowe kat.III-IV – 10,0 mb; 4.8. Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 20 cm na podsypce piaskowej – 10,0 mb; 3.4.9. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 1 szt; 4.10. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm – 62,66 m2; 4.11.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 w ziemi kat. IV uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km – 18,798 m3; 4.12. Opłata za składowanie ziemi z koryta – 18,798 m3; 4.13. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 62,66 m2; 4.14. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 58,25 m2; 4.15. Ława pod krawężniki betonowa zwykła – 1,665 m3; 4.16. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 22,0 mb; 4.17. Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 11,3 mb; 4.18. Nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych gr. 10cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 58,25 m2 4.19. Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm – 22,0 m2; 4.20. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 0,339t;. 5. Wymiana nawierzchni na chodniku przy ulicy Działkowej od ul. Janowskiej - środki z rezerwy celowej na zadania wskazane przez Rady Dzielnic - Rada Dzielnicy Janów Miejski-Ćmok. 5.1. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej – 164,965 m2; 5.2. Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej – 2,0 mb; 5.3. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 115,2 mb; 5.4. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 5,76 m3; 5.5. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – 51,27 m2; 5.6. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych na odległość 5 km – 23,342 m3; 5.7. Opłata za składowanie gruzu – 23,342 m3; 5.8. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat.III-IV - tu pogłębienie i wyprofilowanie rowka pod krawężnik – 126,3 mb; 5.9. Ława pod krawężniki betonowa z oporem – 6,315 m3; 5.10. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 74,1 mb; 5.11. Krawężniki betonowe najazdowe i skośne o wymiarach 15x25 cm na podsypce cementowo-piask – 52,2 mb; 5.12. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 c – 216,235 m2; 5.13. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV - za każde dalsze 5 cm głębokości (potrącenie za 7cm – chodnik) – minus 164,965 m2; 5.14. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km – 31,885 m3; 5.15. Opłata za składowanie ziemi z koryta-31,885 m3; 5.16. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 216,235 m2; 5.17.Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu (za dalsze 7cm) – 51,27 m2; 5.18. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej – 164,965 m2; 5.19. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (grafit) – 51,27 m2; 5.20. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - tu uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika – 3,417t; 5.21. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 12 szt. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) z wyłączeniem czynności realizowanych przez kierownika robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy: 6.1 czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz.1332); 7. Zamawiający wymaga, aby do karty ofertowej dołączyć uproszczony kosztorys ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca/y jest/są zobowiązany/i wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie : trzy tysiące złotych 00/100) 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. W niniejszym postępowaniu nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp bowiem Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 5.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w pkt 9 formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie zgodnej z poniższymi zasadami. 6.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt 6.7.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.7. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.8. Pełnomocnictwo wykonawcy (Załącznik Nr 4 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawia pełnomocnika w zakresie przez siebie wskazanym, składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach