Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w miejscowości Pszczyna.

Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
    Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    REGON: 276258339
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w miejscowości Pszczyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: a) budowę drogi dla pieszych i rowerzystów przy ul. Słowackiego w Pszczynie realizowaną w oparciu o projekt pod nazwą: „Przebudowa ul. Słowackiego w Pszczynie w celu wykonania ciągu pieszo rowerowego”. Na przedmiotowe prace Gmina posiada ważne zgłoszenie na prowadzenie robót budowlanych. Zadanie obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego o długości 320 mb na odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Lema w Pszczynie. b) budowę ścieżki pieszo rowerowej i chodnika wzdłuż ul. Jagiełły i ul. Bednorza w Pszczynie realizowaną w oparciu o projekt pod nazwą: „Rozbudowa ul. Jagiełły w Pszczynie w celu budowy chodników”. Na przedmiotowe prace Gmina posiada ważną decyzję o pozwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Zadanie przewiduje budowę ciągu pieszo- rowerowego na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną ul. Korfantego do skrzyżowania z skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 933 ul. Bielską w Pszczynie. Dokładny zakres ww. robót określony jest w przedmiarach robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót znajdujących się w załączniku nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:4.1 pieniądzu; przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski Oddział: Bielsko Biała Nr rachunku 11 1050 1070 1000 0024 6393 77514.2 gwarancjach bankowych;4.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;4.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2023r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 4 ppkt 2) do 4) SWZ:- dokument winien być wystawiony na Gminę Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna,- dokument winien wskazywać wszystkich członków konsorcjum, w sytuacji wspólnego składania oferty przez wykonawców,- wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 PZP.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wskazuje warunki udziału w postępowaniu dotyczące:3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa3.4.1. Doświadczenie zawodowe:Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwa zadania polegające na budowie, przebudowie drogi publicznej (zgodnie z ustawą o drogach publicznych) lub rozbudowie drogi w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę za minimalną kwotę 800 000,00 zł brutto (osiemset tysięcy złotych brutto) każde.3.4.2. Kadra techniczna:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zrzeszonych we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub spełniającej warunki, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach