Przetargi.pl
Remonty bieżące chodnikow

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące chodnikow
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Remonty bieżące chodników”, polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących wykonanie w ramach robót utrzymaniowych, nie wymagających zgłoszenia do organu nadzoru architektoniczno – budowlanego m.in. remontów cząstkowych i bieżących chodników z kostki brukowej betonowej, granitowej, płyt betonowych kwadratowych i sześciokątnych oraz wymianę, regulację, przestawienie krawężników i obrzeży, na drogach powiatowych i gminnych na terenie Miasta Mysłowice. Każdorazowo zakres, sposób wykonania robót oraz czasokres ich wykonania zostanie wskazany przez inspektora nadzoru. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8cm na podbudowie z tłucznia o grubości 8 cm z rozebraniem istn. nawierzchni, korytowaniem, z wywozem i utylizacją gruzu i gruntu na wysypisko – na powierzchni 800 m2, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8cm na podbudowie z tłucznia o grubości 8 cm z wykonaniem koryta głębokości 20cm, z wywozem i utylizacją gruzu i gruntu na wysypisko – na powierzchni 90 m2, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm na podbudowie z tłucznia grub. 15cm z rozebraniem istn. nawierzchni, korytowaniem, wywozem i utylizacją gruzu bud. i gruntu na wysypisko, zjazdy indywidualne i publiczne – na powierzchni 70 m2, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm na podbudowie z tłucznia grub. 15cm z wykonaniem koryta gł. 25cm, wywozem i utylizacją gruzu bud. i gruntu na wysypisko, zjazdy indywidualne i publiczne – na powierzchni 10 m2, - wykonanie chodników z płyt betonowych 35*35*5 lub 50*50*7cm na podbudowie tłuczniowej gr. 8cm z rozebraniem istn. nawierzchni, korytowaniem, wywozem i utylizacją gruzu bud. i gruntu na wysypisko – na powierzchni 10 m2, - ustawienie 1 m krawężnika betonowego wystającego, wtopionego przejazdowego, krawężników skośnych (15*30, 25*20, 22*25) na ławie betonowej z oporem z rozbiórka istniejącego krawężnika i ławy betonowej, wykonaniem rowka, ławy betonowej z betonu B-15, wywiezieniem gruzu i utylizacją – 400 mb, - stawienie 1 m krawężnika betonowego wystającego, wtopionego przejazdowego, krawężników skośnych (15*30, 25*20, 22*25) na ławie betonowej z oporem z wykonaniem rowka, ławy betonowej z betonu B-15, wywozem i utylizacją gruzu i gruntu – 40 mb, - ustawienie 1 m obrzeża bet. 30*8xm z rozbiórką instniejącego, wywozem i utylizacją gruzu budowlanego – 400 mb, - ustawienie 1 m obrzeża bet. 30*8xm – 40 mb, - remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych sześciokątnych, kwadratowych – 10 m2, - remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej – 15 m2, - przestawienie krawężnika betonowego – 5 mb, - przestawienie krawężników granitowych – 5 mb, - przestawienie obrzeży betonowych – 10 mb, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej kolorowej lub szarej grub. 8cm na istniejącej podbudowie – 20 m2, - regulacji pionowej studzienek teletechnicznych – 1 szt., - regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 5 szt., - regulacji pionowej studni dla włazów kanałowych – 2 szt., - wyrównanie istniejącej podbudowy grub. do 10cm po zagęszczeniu tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie – 1,5 m3, - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych, kostki brukowej – 20 m2, - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 10 mb, - rozebranie ław betonowych pod krawężnik – 0,6 m3, - rozebranie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej – 10 mb, - wywiezienie gruzu z rozbiórek samochodami samowyładowczymi na płatne składowisko z uwzględnieniem kosztów utylizacji – 2,69 m3, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej jezdni wzdłuż krawężnika z wywiezieniem rumoszu na wysypisko z uwzględnieniem kosztów utylizacji - dla powierzchni do 5 m2 – 4,5t, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej jezdni wzdłuż krawężnika gr. 5cm, z rozbiórką i wywiezieniem rumoszu na wysypisko z uwzględnieniem kosztów utylizacji - dla powierzchni powyżej 5 m2 – 40 m2, - frezowanie powierzchni czynnej pni drzew – 2000 cm2, - uzupełnienie i odtworzenie zieleńca - grubość humusu 10cm – 118 m2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek ww poszczególnych robót ramach złożonej oferty. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 3 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 3.1) układanie kostki brukowej; 3.2) ustawianie krawężników; 3.3)ustawianie obrzeży; 3.4) wykonanie robót asfaltowych w ramach remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz w § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika robót, tj. osobę pełniącą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca/y jest/są zobowiązany/i wnieść wadium w wysokości 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. W przedmiotowym postępowaniu nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp bowiem Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 5.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie zgodnej z poniższymi zasadami. 6.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt 6.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.7. Pełnomocnictwo (Załącznik Nr 3 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.8. Pełnomocnictwo (Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonawcy, zgodnie z którym ustanawia pełnomocnika składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach