Przetargi.pl
Remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    ul. Kościelna 8 8
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
    REGON: 09235121600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie Remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo, które zostało podzielone na 3 (trzy) zadania: 1)ZADANIE I - REMONT DROGI GMINNEJ NR 130533C MIĘCIERZYN - HUBKI W MIEJSCOWOŚCI MIĘCIERZYN od km 0+000 do km 1+003 długości 1,003 km; 2)ZADANIE II - REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI NIEDŹWIADY od km 0+000 do km 0+950 długości 0,970 km; 3)ZADANIE III - REMONT DROGI GMINNEJ NR 130535C SKÓRKI - WIEŚ od km 0+000 do km 2+830 długości 2,830 km. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1)ZADANIE I Remont drogi gminnej Nr 130533C Mięcierzyn - Hubki od km 0+000 do km 1+003 długości 1,003 km. Remont odcinka drogi gruntowej o długości 1,003 km wykonywany będzie na działce nr 229 w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Mięcierzyn w zwartej zabudowie. Zakres remontu drogi wewnętrznej obejmuje: a)odtworzenie trasy - 1,003km; b)roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 25,00m3; c)wykonanie koryta koparką z odwozem urobku na odległość 2 km - 639,00m3; d)wykonanie profilowania mechanicznego do uzyskania spadków porzecznych istniejącego podłoża ze ścięciem wypukłości do 10cm z odłożeniem urobku na pobocze - 1 136,00m2; e)wykonanie warstwy jezdnej (podbudowy) z gruzu betonowego frakcji 0/63mm jednowarstwowo o grubości 20cm wraz z zaklinowaniem miałem kamiennym frakcji 0/4mm grubości 2cm rozściełaczem mechanicznym (spadek dwustronny 3%) - 3 190,00m2; f)umocnienie wjazdów gospodarczych gruzem betonowym frakcji 0/63mm o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu z zaklinowaniem miałem kamiennym frakcji 0/4mm (szerokość 4,0 i głębokość 1,5 m), sztuk 24 - 144,00m2; g)wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4cm (na włączeniu do drogi powiatowej KR-2) z transportem masy z wytwórni do miejsca wbudowania - 33,00 m2; h)ręczne planowanie i zagęszczanie poboczy ze spadkiem 6% - 1 530,00m2; i)regulacja zasuw na przyłączach wodociągowych - 27 sztuk. 2)ZADANIE II Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Niedźwiady od km 0+000 do km 0+950 długości 0,970 km. Remont odcinka drogi o długości 0,970 km wykonywany będzie na działce nr 88/2 w istniejącym pasie drogowym. Zakres remontu drogi gminnej obejmuje: a)odtworzenie trasy - 0,970km; b)wykonanie profilowania mechanicznego do uzyskania spadków porzecznych istniejącego podłoża ze ścięciem wypukłości do 10cm z odłożeniem urobku na pobocze - 3 977,00m2; c)wykonanie warstwy jezdnej (podbudowy) z gruzu betonowego frakcji 0/63mm jednowarstwowo o grubości 15cm zaklinowanego miałem kamiennym frakcji 0/4mm grubości 2cm rozściełaczem mechanicznym (spadek dwustronny 3%) - 3 977,00m2; d)umocnienie wjazdów gospodarczych gruzem betonowym frakcji 0/63mm o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu z zaklinowaniem miałem kamiennym frakcji 0/4mm (szerokość 4,0 i głębokość 1,5 m), sztuk 7 - 42,00m2; e)ścięcie gruntu z poboczy na średnią gr. 8cm z transportem urobku na odległość do 2km - 37,00 m3; f)formowanie poboczy bezpośrednim przerzutem grunt uzyskanego z korpusu drogi koparką - 298,00m3; g)ręczne planowanie i zagęszczanie poboczy ze spadkiem 6% - 1 940,00m2; h)regulacja zasuw na przyłączach wodociągowych - 2 sztuki. 3)ZADANIE III Remont drogi gminnej Nr 130535C Skórki - wieś od km 0+000 do km 2+830 długości 2,830 km. Remont odcinka drogi o długości 2,830 km wykonywany będzie na działkach nr 44/1 i 44/2 w istniejącym pasie drogowym. Zakres remontu drogi gminnej obejmuje: a)odtworzenie trasy - 2,830 km; b)wykonanie profilowania mechanicznego do uzyskania spadków porzecznych istniejącego podłoża ze ścięciem wypukłości do 10cm wraz z odłożeniem urobku na pobocze (rozjazdy, droga, włączenie) - 10 815,00m2; c)wykonanie warstwy jezdnej (podbudowy) z gruzu betonowego frakcji 0/63mm jednowarstwowo o grubości 20cm z zaklinowaniem miałem kamiennym frakcji 0/4mm grubości 2cm rozściełaczem mechanicznym (spadek dwustronny 3%) - 10 815,00m2; d)wykonanie górnej warstwy podbudowy włączenie w km 0+000 - 0+026 grubości po zagęszczeniu 8cm z gruzu frakcji 0/63mm - 218,00m2; e)umocnienie wjazdów gospodarczych gruzem betonowym frakcji 0/63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm z zaklinowaniem miałem kamiennym frakcji 0/4mm (szerokość 5,0 i głębokość 1,5 m) sztuk 13 - 80,00 m2; f)wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4cm (na włączeniu km 2+825-2+830 do drogi powiatowej KR-2, rozjazd km 0+000-0+026) z transportem masy z wytwórni do miejsca wbudowania - 252,00 m2; g)wykonanie rowu otwartego od km 2+350 do km 2+500 (strona prawa) z transportem urobku na odległość 3km - 67,5m3; h)roboty związane ze ścięciem pobocza na średnią grubość 8cm koparka i wywozem na odległość do 3km - 108,5m3; i)formowanie mechaniczne poboczy gruntem uzyskanym z korpusu drogi koparką - 652,00m3; j)ręczne planowanie i zagęszczanie poboczy ze spadkiem 6% - 5 660,00m2 k)regulacja zasuw na przyłączach wodociągowych - 7 sztuk. 4)Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty; 5)Wymagania dotyczące robót: a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., ochrony zdrowia i środowiska oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; b)roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; c)materiał użyty do wykonania zamówienia winny odpowiadać warunkom opisanym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej odbioru robót budowlanych w szczególności gruz betonowy winien być bez zanieczyszczeń; d)Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami inspektora nadzoru lub Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a)do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową dla każdego ZADANIA odrębnie; b)wykonanie prac towarzyszących (geodezyjne wytyczenie); c)organizacja dojść i dojazdów do posesji oraz na pola w trakcie prowadzenia robót; d)oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; e)odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; f)wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy; g)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; h)organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; i)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; j)po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; k)po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; l)przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorysy szczegółowe powykonawcze - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, książki obmiaru robót oraz dzienniki budowy dla każdego ZADANIA odrębnie; m)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 7) Zamawiający wymaga, że: a)Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokółu końcowego dla każdego ZADANIA odrębnie; b)na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - protokóły odbiorów technicznych, -kosztorys powykonawczy sporządzony metodą szczegółową dla każdego ZADANIA odrębnie. 8)Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno - technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 9)Zamawiający zapewni nadzór inwestorski. Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.paluki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach