Przetargi.pl
Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (14 części)

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (14 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 14 części: 1) ul. Modra 8 m 1, 2) ul. Świt 26b m 7, 3) ul. Głogowska 187b m 3, 4) ul. Junacka 17 m 18, 5) Os. Wichrowe Wzgórze 30 m 37, 6) ul. Małeckiego 17 m 1, 7) ul. Junacka 19 m 17, 8) ul. Arciszewskiego 29 m 72, 9) ul. Sowińskiego 38 m 5, 10) ul. Płomienna 11b m 3, 11) ul. Drzymały 10 m 5, 12) ul. Słowackiego 26 m 4, 13) Os. Powstańców Warszawy 6C m 30, 14) ul. Botaniczna 2 m 16. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie: 1) ul. Modra 8 m 1– 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 2) ul. Świt 26b m 7– 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), 3) ul. Głogowska 187b m 3 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), 4) ul. Junacka 17 m 18 – 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), 5) Os. Wichrowe Wzgórze 30 m 37– 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł 00/100), 6) ul. Małeckiego 17 m 1 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 7) ul. Junacka 19 m 17– 1.050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt zł 00/100), 8) ul. Arciszewskiego 29 m 72 – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100), 9) ul. Sowińskiego 38 m 5 – 1.250,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), 10) ul. Płomienna 11b m 3– 1.100,00 zł ( słownie : jeden tysiąc sto zł 00/100), 11) ul. Drzymały 10 m 5 – 1.350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt zł 00/100), 12) ul. Słowackiego 26 m 4 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 13) Os. Powstańców Warszawy 6C m 30 – 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł 00/100), 14) ul. Botaniczna 2 m 16 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9, 13.10, 13.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.8, 13.9, 13.10, 13.11 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 13.8-13.10 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13.8-13.10 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach