Przetargi.pl
Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminach Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 873 196, , fax. 672 873 197
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 672 873 196, , fax. 672 873 197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminach Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminach Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin W skład zadania wchodzi zakup i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych obejmujących elementy składowe tj.: moduły fotowoltaiczne, inwertery, rozdzielnicę elektryczną, zabezpieczenia, połączenia elektryczne i komunikacyjne, konstrukcję nośną oraz elementy mocujące wraz z uruchomieniem i podłączeniem do sieci oraz opracowaniem dokumentacji projektowej( dla każdego obiektu osobny projekt wykonawczy i powykonawczy ) . W ramach przedsięwzięcia zainstalowanych zostanie 178 mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 757,89 kWp w Gminie Miasteczko Krajeńskie oraz 181 mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 860,76 kWp w Gminie Szamocin( łącznie 359 gospodarstw domowych ). Wspólna moc w Gminie Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin wyniesie 1618,65 kWp. Część nr 1 : Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminie Miasteczko Krajeńskie W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach budynków mieszkalnych ( 163 szt. ), dachach budynków gospodarczych/garaży ( 13 szt. ) i na gruncie ( 2 szt. ). Część nr 2: Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminie Szamocin W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach budynków mieszkalnych ( 169 szt. ), dachach budynków gospodarczych/garaży ( 10 szt. ) i na gruncie ( 2 szt. ). UWAGA: Dopuszcza się zmianę lokalizacji paneli, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Wybrany zestaw instalacji będzie składał się z następujących kluczowych elementów: a). moduły fotowoltaiczne Moduły o mocy nominalnej min. 270 Wp i sprawności STC>16,49 %. Moc modułów należy dobrać zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym. Dopuszcza się zmianę mocy poszczególnych paneli w stosunku do programu funkcjonalno – użytkowego, jednak suma mocy paneli na danym budynku/gruncie musi być tożsama jak w programie funkcjonalno – użytkowym. b). Falowniki Falowniki trójfazowe lub jednofazowe ( tylko w przypadku gospodarstw bez 3 faz ) z modułem sterującym c). Konstrukcja Konstrukcja systemowa fotowoltaiczna z anodyzowanego aluminium oraz śrub i haków ze stali nierdzewnej d). Pozostałe elementy Ochronniki przepięciowe klasy B+C po stronie stałoprądowej oraz klasy B po stronie przemiennoprądowej Minimalne, wymagane, parametry techniczne dla modułów fotowoltaicznych ( moduły PV) a). sprawność w warunkach STC wyższa niż 16,49 % z tolerancją pozytywną ( wyklucza się dostawę modułów w dolnej granicy tolerancji niższej niż 15,6 % ) b). certyfikaty IEC 61215, IEC 61730 c). gwarancja na spadek mocy w pierwszym roku użytkowania nie wyższy niż 3% oraz liniowa gwarancja na spadek mocy nie wyższy niż 0,7 % przez okres kolejnych 24 lat d). gwarancja na materiały minimum 10 lat e). certyfikat inspekcji fabryki – Factory Inspection Certificate f). Test odpornościowy na efekt PID przeprowadzony przez niezależne laboratorium akredytowe g). min. 6 busbar’y ( 6 równoległych obwodów łączeniowych ogniwa fotowoltaiczne w module ) h). Certyfikat przynależności producenta modułów do organizacji odbierającej za darmo zużyte moduły z miejsca montażu i). wynik testu badania flash test w warunkach STC każdego modułu PV obejmującego co najmniej: Ist, Voc, Vmpp, Impp, Wp Minimalne, wymagane, parametry techniczne dla falowników fotowoltaicznych - stopień ochrony: IP 65 - sprawność Euro efficiency w zależności od mocy AC ( przyłączeniowej ) falownika nie mniejsza niż: a) 96 % dla falowników o mocy do 3 kW b). 96,6 % dla falowników o mocy powyżej 3 kW do 5 kW w łącznie c). 97,2 % dla falowników o mocy powyżej 5 kW do 10 kW włącznie d). 97,5 % dla falowników o mocy powyżej 10 kW -dobrany z uwzględnieniem klimatu charakterystycznego dla terenu inwestycji - dopasowanie napięciowe falownika do łańcucha modułów pozwalające na poprawną pracę w ciągu roku ( nie wyłączenie się przez zbyt niskie napięcie spowodowane wzrostem temperatury modułów ani nie przekraczanie maksymalnego napięcia wejściowego dla temperatury minus 28 st. Celcjusza - minimum 5 lat gwarancji producenta oraz serwis gwarancyjny na terenie Europy, - inwerter pracujacy w układzie trójfazowym – wyjatek stanowią obiekty, w których jest tylko jedna faza, - komunikacja Etherent lub Wi-Fi, - zgodność produktu z normami oraz dyrektywami: IEC 61727/EN 50438 oraz z dyrektywą napięciową dla poziomów napięcia oraz częstotliwości w publicznej sieci elektroenergetycznej ( nastawy dla regionu: Polska ), - programowalne wyjscia ( min. 1 ) służące do sterowania obwodami odbiorczymi Instalacje przepięciowe - każdy system powinien zostać wyposażony w ochronniki przepięciowe klasy B+C po stronie stałoprądowej oraz klasy B po stronie przemiennoprądowej Rozmieszczenie kabli Oprzewodowanie strony AC Należy poprowadzić przewody miedziane o parametrach dobranych do mocy zainstalowanej w Instalacji Fotowoltaicznej. Przekrój przewodu należy dobrać do warunków obciążenia długotrwałego, spadku napięć oraz warunków zwarciowych danej sekcji. Rozdzielnia Użytkownika zostanie wyposażona w wyłączniki dobrane do warunków pracy każdego Falownika. Nie wolno łączyć falowników do współdzielonych wyłączników. Oprzewodowanie strony DC Zastosowane okablowanie fotowoltaiczne ( strona DC ) powinno się charakteryzować następującymi parametrami: - napięcie znamionowe: 0,6/1kV - podwójna izolacja - przekrój min. Ø4 mm2 - żyły: wg PN/EN – 60228 ( lub równoważnej normy ), miedziane wielodrutowe klasy 5, - izolacja: polwinitowa na 90 ºC - powłoka: polwinitowa odporna na uV - temperatura wg PN-93/E-90400 ( lub równoważnej normy ): na powierzchni przewodu: max. 90° C po ułozeniu na stałe, praca dopuszczalna w tem. -30° C do + 90° C, Szybko – złączki strony DC Każdy moduł Fotowoltaiczny należy wyposażyć w złączki o stopniu ochrony co najmniej IP65. Parametry techniczne złącz oprzewodowania systemu fotowoltaicznego: - Maksymalny prąd systemu PV 30 A - Maksymalne napięcie systemu PV 1 000 V - Termiczne warunki pracy pomiędzy – 40°C - + 90°C - Stopień ochrony – IP65 Złącza kablowe powinny zapewnić możliwość szybkiego przełączania oraz pozwolić na dowolność modyfikowania struktury okablowania paneli. Okablowanie: Kable powinny spełniać wymagania producenta lub dostawcy wyposażenia. Szczególna uwagę należy zwrócić na obciążalność prądową oraz tłumienie sygnałów danych. W zakresie rodzajów kabli i ich stosowania należy przestrzegać zaleceń postanowień krajowych. Do wykonania magistral komunikacyjnych oraz wspólnego protokołu transmisji zapewniającego pełną wymienność informacji należy użyć przewodu typu FTP4x2x0.5 Informacje dotyczące poszczególnych stosowanych przewodów powinny zostać zawarte w odpowiednich Projektach Technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych integrowanych systemów. UWAGA: Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania. 1.1 Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy, w którego w skład wchodzą: specyfikacja techniczna, mapy i szkice lokalizacyjne sytuujące projekt, lista odbiorców ostatecznych, które są załącznikiem nr 7 i do niniejszej SIWZ. Załączony program funkcjonalno - użytkowy stanowi zakres prac objętych niniejszym postępowaniem i służy wykonawcom jako pomoc w zaprojektowaniu i oszacowaniu kosztów inwestycji. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w programie funkcjonalno - użytkowym. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 1.2 Do obowiązków wykonawcy należy: a). weryfikacja układów fazowych każdego uczestnika projektu. Wykonawca zobowiązany jest dobrać instalacje fotowoltaiczne odpowiadające istniejącym układom fazowym. Wykonawca winien zaprojektować instalacje fotowoltaiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami, dostosowując moc urządzeń do instalacji jedno lub trójfazowej. b). po przygotowaniu dokumentacji technicznych – wykonawczych, Wykonawca uzyska wszelkie wymagane prawem zezwolenia i uzgodnienia we właściwych jednostkach administracyjnych w szczególności – jeśli wymagane prawem: pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót budowlanych oraz wszelkie pośrednio z nich wynikające zezwolenia i uzgodnienia. c). wykonanie przedmiotu inwestycji należy poprzedzić niezbędnymi obliczeniami i opiniami technicznymi dla każdej lokalizacji objętej projektem. Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania możliwości montażu instalacji na danej lokalizacji oraz zobowiązany jest sprawdzić wytrzymałość konstrukcji dachu (opinia techniczna ) zgodnie z obowiązującymi przepisami i dostosować odpowiednio konstrukcję nośną systemu PV. d). Poprawne wykonanie każdej instalacji potwierdzi inspektor nadzoru. e). Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania możliwości montażu instalacji na danej lokalizacji i stosownego dostosowania konstrukcji nośnej. f). Wykonawca powinien sprawdzić wytrzymałość konstrukcji oraz poprawność jej zakotwiczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i stosownie dobrać rodzaj i sposób zakotwiczenia konstrukcji nośnej. g). obowiązek zabezpieczenia budowy w trakcie całego procesu inwestycyjnego, aż do zakończenia prac końcowym protokołem odbioru. h). przed rozpoczęciem realizacji zadania niezbędne jest szczegółowe uzgodnienie z Zamawiającym wszystkich rozwiązań techniczno – technologicznych. Instalacje powinny zostać zaprojektowane i wykonane tak aby zapewnić odpowiednią estetykę i wygląd obiektów podlegającym pracom instalacyjnym. i). Wykonawca musi zapewnić bezpłatne naprawy awarii i nieprawidłowości instalacji, minimalne na okres trwałości projektu. j). Wszelkie zniszczenia nie związane z wykonywaną instalacją lub w zakresie innym niż wymagał montaż instalacji, odpowiada Wykonawca i to on jest zobowiązany do naprawienia zniszczeń na własny koszt. k). Roboty będą realizowane w oparciu o : - projekty wykonawcze - właściwe decyzje administracyjne wynikające z przepisów prawa - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa l). Montaż modułów PV na dachu budynku należy wykonać z z zachowaniem szczelności pokryć dachowych. 1.3 W ramach prac projektowych do obowiązków Wykonawcy należy: - pozyskanie niezbędnych materiałów i elementów wymaganych do realizacji zadania - wykonanie wizji lokalnych w terenie - Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do montażu przedstawione przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. - weryfikacja możliwości instalacji w poszczególnych lokalizacjach pod kątem obciążalności i analizy wietrzności oraz dobór odpowiedniego systemu montażowego dobranego do danej strefy klimatycznej - zweryfikowanie połaci dachu na budynku mieszkalnym lub gospodarczym pod kątem możliwości montażu paneli fotowoltaicznych, tj. wolnej powierzchni niezbędnej do zamontowania paneli fotowoltaicznych i orientacji dachu/fasady/gruntu względem stron świata celem doboru optymalnej powierzchni zapewniającej najlepszy efekt pozyskiwanej energii ze słońca oraz przekaże informacje Zamawiającemu celem weryfikacji zgodności informacji złożonych przez mieszkańców gmin w ramach wniosku dot. przystąpienia do projektu - opracowanie dokumentacji - pozyskanie i pokrycie opłat za uzgodnienia branżowe - pozyskanie wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych, zezwoleń budowlanych, zgłoszeń, uzgodnień oraz pokrycie należnych opłat ( jeśli dotyczy ). Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia instalacji w przypadku konieczności ich uzyskania. - pokrycie wszystkich innych kosztów związanych z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji - opracowanie stosownej kompletnej dokumentacji wykonawczej - opracowanie dokumentacji powykonawczych - opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo –finansowego realizacji przedsięwzięcia - Sprawdzenie zamontowanych instalacji, wraz z przygotowaniem protokołów. - Przeprowadzenie procesu podłączenia mikroinstalacji prosumenckiej do sieci elektroenergetycznej (wypełnianiu wniosków do zakładu energetycznego celem zgłoszenia mikroinstalacji prosumenckiej) złożenie niezbędnych oświadczeń przed i po uruchomieniu instalacji. - Opracowanie dokumentacji przyłączeniowej do Zakładu Energetycznego - Zaktualizowanie i skonfigurowanie falowników należy przeprowadzić przed podłączeniem instalacji przez Operatora, uruchomienie instalacji,przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji, 1.4 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, otrzyma od Zamawiającego Program Funkcjonalno - użytkowy zawierający m.in.:: - specyfikacje techniczne, - mapy, szkice lokalizacyjne sytuujące projekt , - listy odbiorców ostatecznych objętych realizacją przedmiotu umowy (zamówienia). UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. 1.5 Naprawa awarii i nieprawidłowości - Naprawa awarii i nieprawidłowości będzie wykonywana w okresie gwarancji i rękojmi - Wykonawca udostępni adres mailowy do zgłaszania usterek i problemów przez użytkowników instalacji. - Wykonawca powinien zadzwonić do zgłaszającego problem w celu weryfikacji zgłoszenia nie później niż w ciągu 48 godzin, chyba że zgłoszenie wpłynie po godzinie 16-tej, wówczas bieg terminu liczy się od następnego dnia roboczego. Po stwierdzeniu, iż zgłoszenie dotyczy usterki w instalacji i jej prawidłowym działaniu Wykonawca ma obowiązek naprawy w ciągu 5dni roboczych od momentu zgłoszenia chyba że jest niezbędna wymiana elementu instalacji wówczas termin nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. -Czas usunięcia awarii/nieprawidłowości w działaniu instalacji –5dni roboczych poza przypadkami, w których zawiódł sprzęt np. falownik, który należy wymienić, wówczas 14 dni. - W przypadku zadziałania bezpieczników, przepięciówek etc. i związanego z tym ich zużycia (poza sytuacją, gdy producent urządzenia uwzględni to jako wadę urządzenia), koszt wymiany ponosi użytkownik. Sytuacje takie należy każdorazowo uzgodnić z właścicielem i użytkownikiem obiektu, w którym wykonywane były prace montażowe. -Przy nieuzasadnionych wezwaniach koszty ponoszone będą przez wzywającego. 1.6 Dostępność dokumentacji: Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego Adres BIP: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/. Kompletna dokumentacja w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 6 w dniach roboczych w godzinach pracy urzędu. UWAGA: Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę częściową na wybraną dowolną część/części przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie: - dla części nr 1: 50.000,00 złotych, słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych. - dla części nr 2: 50.000,00 złotych, słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zamawiającego Nadnotecki bank Spółdzielczy nr: 62 8937 0007 0000 0404 2000 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminach Miasteczko Krajeńskie oraz Szamocin Część nr 1 : Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminie Miasteczko Krajeńskie Część nr 2: Prosumenckie Odnawialne Źródła Energii w Gminie Szamocin 2.Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4.W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 6.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: nazwa i adres Zamawiającego; nazwę przedmiotu zamówienia; nazwę i adres Wykonawcy; termin ważności gwarancji; 7.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach