Przetargi.pl
Remont zespołów sanitarnych i korytarza parteru - Etap II

Zespół Szkół Usługowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 736 51 82 , fax. 0 62 736 51 82
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowych
    ul. Wolności 12
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 736 51 82, fax. 0 62 736 51 82
    REGON: 24756800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:zsu.osw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zespołów sanitarnych i korytarza parteru - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Remont zespołów sanitarnych i korytarza parteru w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa klatki schodowej i zespołów sanitarnych części północnej budynku Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim przy ul.Wolności 10” - ETAP II Zakres robót przewidziany do wykonania: 1. REMONT ZESPOŁÓW SANITARNYCH PARTERU 1.1 Roboty demontażowo - rozbiórkowe - 1 [kpl.] 1.2 Tynki, glazura ścian Glazura ścienna 30 x 30 {cm] – 18,803 [m2] 1.3 Sufit podwieszony z płyt g-k gr. 12 [mm] - 19,60 [m2], 1.4 Posadzki z płytek posadzkowych 60 x 60 [cm] - 19,60 [m2 1.5 Roboty malarskie - farba akrylowa (lateksowa) - 61,947 [m2], 1.6 Stolarka drzwiowa systemowa pionowo przeszklona szkłem bezpiecznym wpełni przeźroczystym wraz z ościeżnicą 1,845 [m2] + stolarka drzwiowa systemowa 1,815 [m2] + 2,05 [m2], 1.7 Piony kanalizacyjne. 160 [mm] - przeczyszczenie przykanalików i pionów - 1 [kpl.], 1.8 Oczka ustępowe systemowe porcelanowe wraz z dolnopłukiem - 6 [kpl.], 1.9 Umywalki systemowe, porcelanowe podwójne szerokości 90 [cm] - 1 [kpl.], pojedyncze szerokości 50 [cm] - 1 [kpl.], 1.10 Instalacja cwu z podgrzewacza przepływowego pod umywalkowego 6 [kW], 230 [V] - 2 [kpl.], 1.11 Instalacja elektryczna oświetleniowa LED + oświetlenie awaryjne - 1 [kpl.], 1.12 Instalacje elektryczne dedykowane do suszarek do rąk 230 [V] - 3 [kpl.], 1.13 Instalacja wyrównawcza - 1 [kpl.], 1.14 Elementy wyposażenia - lustro wpuszczone w glazurę ścienną - 6,309 [m2] 1.15 Instalacja c.o. - grzejnik stalowy płytowy C33 600 x 9000 - 2 [kpl.]. 2. REMONT KORYTARZA PARTERU 2.1 Roboty rozbiórkowo - demontażowe - 1 [kpl.] 2.2 Roboty branży budowlanej - tynki wewnętrzne kat. III gr. 1,5 [cm] - 229,173 [m2], - ślepa pdłoga z płyt OSB gr. 24 [mm] - 78,82 [m2], - wykładzina rulonowa PCV - 87,163 [m2]. 2.3 Stolarka drzwiowa korytarza - dzrwi systemowae w okleinie HPL - 18,04 [m2]. 2.4 Instalacja elektryczna korytarza - Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle i przełożenie instalacji natynkowych pod tynk - 303,24 [m], - Przewód płaski łączny przekrój żył do 7.5 mm2 (podłoże nie-betonowe) układany w tynku YDYp-750V 3 x 2,5 [mm2] - 354 [m], - oprawy oswietleniowe - 20 [kpl.], - rozdzielnia elektryczna R1 z kompletnym wyposażeniem i podłączeniem - 1 [kpl.] 2.5 Wymiana grzejników c.o. w korytarzu - grzejniki - oprawy oświetleniowe - 20 [kpl.], - rozdzielnia elektryczna R1 z kompletnym wyposażeniem i podłączeniem - 1 [kpl.] 2.5 Wymiana grzejników c.o. w korytarzu - grzejniki stalowe trój płytowe - C33 600 x 900 - 2 [kpl.] UWAGA: Roboty remontowe odbywać się będą w czynnym budynku. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - projekt budowlany – załącznik nr 9, 2. Przedmiar robót – branża budowlana,branża instalacyjna wod-kan,co,hydranty wewnętrzne, branża elektryczna – załącznik nr 10, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.- załącznik nr 11 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) w zakresie robót budowlanych: a) prace budowlano-konstrukcyjne b) prace w zakresie instalacji wod,kan-co, c) prace w zakresie instalacji elektrycznych, 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. DODATKOWE WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: W cenie umownej ryczałtowej należy ująć również: 1. Przekazanie terenu budowy odbędzie się w dniu podpisania umowy. 2. Wykonawca zapewni w terenie budowy (w granicach wykonywanych robót poza budynkiem) kontener socjalno – szatniowo - dla pracowników oraz WC terenowe. 3. Wykonawca uruchomi formalnie przyłącze wody z olicznikowaniem pod potrzeby budowy i budynku. Zamawiający udostępni Wykonawcy wodę pod warunkiem rozliczenia na podstawie zużycia wskazanego przez licznik poboru wody. Rozliczenie finansowe nastąpi w trakcie rozliczenia końcowego zawartej umowy z Wykonawcą. 4. Wykonawca może pobierać energię elektryczną z instalacji Zamawiającego za pośrednictwem olicznikowanej RB. Rozliczenie finansowe nastąpi w trakcie rozliczenia końcowego zawartej umowy z Wykonawcą. 5. Dostawy materiałów w teren budowy odbywać się będą w każdym dniu pracy „z osi”. 6. Ramy czasowe pracy Wykonawcy: od 6.30 do 21.00. 7. Wykonawca do oferty załączy szczegółowy (tygodniowy, oparty o działy (przedmiaru robót) planowany Harmonogram prac. 8. Wszelkie problemy techniczne budowy rozwiązuje Kierownik Budowy i uzyskuje akceptację Inspektora Nadzoru Inwestorskiego a w razie potrzeby również Zamawiającego. 9. Wszelka kolorystyka ścian, sufitów, podłóg, drzwi i ościeżnic musi być wyprzedzająco na podstawie przygotowanych jej elementów i próbek akceptowana przez Zamawiającego. 10. ETAP II realizacji projektu budowlanego w 2019r. to remont pomieszczeń parteru w zakresie zespołu sanitarnego uczennic i korytarza parteru. ETAP III realizacji projektu budowlanego to zapewnienie funkcjonującej wydzielonej klatki schodowej. ETAP IV realizacji projektu budowlanego to zapewnienie odporności ogniowej stropów budynku celem dostosowania do aktualnie obowiązujących wymogów p.poż. (UWAGA! ETAP III, ETAP IV poza zakresem rzeczowym niniejszej SIWZ). 11. Wykonawca w ramach ETAPU II ma obowiązek wykonania wszystkich niezbędnych robót oraz przygotowania kompletu dokumentów odbiorowych we wszystkich branżach. 12. Istniejące piony kanalizacyjne w obrębie narożnego pionu sanitariatów wymieniamy na nowe do poziomu stropu nad piwnicą (dalsza część pionu kanalizacyjnego i odejścia w obrębie piwnicy musi być przeczyszczona) 13. Wszystkie nowe instalacje muszą być wykonane jako podtynkowe. Istniejące nie czynne instalacje natynkowe muszą być usunięte. Wszystkie istniejące, czynne instalacje natynkowe muszą być schowane pod tynkiem. 14. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wykona okablowanie korytarzy pod montaż 2 kamer na parterze. 15. Dzieło umowne musi być kompletne z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy - kierunkowy, uzupełniający, wskazujący zakres - etap realizacji projektu. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, , stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45454000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. Słownie:trzytysiącezłotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  zawierać zakres powierzonego zasobu,  zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 3. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 2) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2. i 7.3. SIWZ. dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach