Przetargi.pl
Przebudowa klatki schodowej i zespołów sanitarnych części północnej budynku Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim przy ul.Wolności 10” ETAP I

Zespół Szkół Usługowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 736 51 82 , fax. 0 62 736 51 82
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowych
    ul. Wolności 12
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0 62 736 51 82, fax. 0 62 736 51 82
    REGON: 24756800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu.osw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa klatki schodowej i zespołów sanitarnych części północnej budynku Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim przy ul.Wolności 10” ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA KLATKI SCHODOWEJ I ZESPOŁÓW SANITARNYCH CZĘŚCI PÓŁNOCNEJ BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ USŁUGOWYCH W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM PRZY UL. WOLNOŚCI 10 - ETAP I 1 PRZEBUDOWA KLATKI SCHODOWEJ CELEM WYDZIELENIA POŻAROWEGO 1.1 Podesty żelbetowe klatki schodowej w korytarzach z betonu C25/30 wraz z ich wykończeniem - 27,30 [m2], 1.2 Instalacja elektryczna oświetleniowa LED - 1 [kpl.] 2 PRZEBUDOWA ZESPOŁÓW SANITARNYCH 2.1 Roboty demontażowo - rozbiórkowe - 1 [kpl.] 2.2 Dodatkowe kominy wentylacji grawitacyjnej z rur SPIRO dn. 200 [mm] - 39,351 [m2], 2.3 Ścianki działowe z cegły ceramicznej dziurawki oraz płyt g-k odpornych na wilgoć gr. 12,0 [mm] - 12,84 [m2], 2.4 Tynki, glazura ścian - tynki kat. III, gr. 1,5 [cm] - 48,257 [m2[, glazura ścienna 60 x 30 [cm] - 36,089 [m2], 2.5 Sufit podwieszony z płyt g-k gr. 12 [mm] - 21,97 [m2], 2.6 Posadzki z płytek posadzkowych 60 x 60 [cm] - 45,59 [m2], 2.7 Roboty malarskie - farba akrylowa (lateksowa) - 108,785 [m2], 2.8 Stolarka drzwiowa systemowa pionowo przeszklona szkłem bezpiecznym wpełni przeźroczystym wraz z ościeznicą i naświetlem - 1 [kpl.] 2.9 Oczka ustępowe systemowe porcelanowe wraz z dolnopłukiem - 3 [kpl.], 2.10 Pisuary systemowe porcelanowe z zawoem do spłukiwania - 3 [kpl.], 2.11 Umywalki systemowe, porcelanowe podwójne szerokosci 90 [cm] - 2 [kpl.], 2.12 Instalacja cwu z podgrzewacza przepływowego pod umywalkowego 6 [kW], 230 [V] - 2 [kpl.], 2.13 Instalacja złączek do węża - 1 [kpl.], 2.14 Instalacja elektryczna oświetleniowa LED + oświetlenie awaryjne - 1 [kpl.], 2.15 Instalacje elektryczne dedykowane do suszarek do rąk 230 [V] - 2 [kpl.], 2.16 Instalacja wyrównawcza - 1 [kpl.], 2.17 Elementy wyposażenia - lustro wpuszczone w glazurę ścienną - 8,154 [m2] 2.18 Instalacja c.o. - grzejnik stalowy płytowy C11 600 x 1000 - 1 [kpl.]. 3 DODATKOWY ZESPÓŁ SANITARNY UCZNIÓW W KORYTARZU NA POZIOMIE I PIĘTRA 3.1 Roboty demontażowo - rozbiórkowe - 1 [kol.], 3.2 Dodatkowe kominy wentylacji grawitacyjnej - ryry stalowe, ocynkowane SPIRO dn. 200 [mm], - 7,574 [m2]], 3.3 Ścianki działowe z cegły dziurawki - 12,955 [m2], 3.4 Tynki, glazura ścian - tynk kat. III gr. 1,5 [cm] - 52,244 [m2], - glazura ścienna 60 x 30 [cm] 35,419 [m2], 3.5 Sufit podwieszony z płyt g-k odpornych na wilgoć gr. 12,5 [mm] - 10,925 [m2], 3.6 Posadzki - płytki posadzkowe 60 x 60 [cm] - 10,925 [m2], 3.7 Roboty malarskie - 35,030 [m2], 3.8 Stolarka drzwiowa systemowa dla WC z przeszkleniem pionowym i podcieciem wentylacyjnym oraz naświetlem - 1 [kpl.] 3.9 Piony kanalizacyjne dn 160 [mm] - 1 [kpl.], 3.10 Oczka ustępowe systemowe, porcelanowe z dolnopłukiem porcelanowym - 2 [kpl.] 3.11 Pisuary systemowe, porcelanowe z zaworem płóczącym - 1 [kol.], 3.12 Umywalki porcelanowe o szerokosci 60 [cm] - 1 [kpl.], 3.13 Instalacja cwu z podgrzewaczem przepływowym 230 [V]; 6 [kW], 3.14 Instalacja złączek do węża - 1 [kpl.] 3.15 Instalacja elektryczna oświetleniowe LED wraz z opświetleniem awaryjnym LED - 1 [kpl.] 3.16 Instalacje elektryczne dedykowane do suszarki do rąk - 1 [kpl.] 3.17 Instalacja wyrównawcza - 1 [kpl.], 3.18 Elementy wyposażenia - lustro zapuszczone w glazure scienną - 3,231 [m2], 3.19 Instalacja c.o. - systemowy grzejnik stalowy płytowy C11 900 x 1000 - 1 [kpl.]. 4 DODATKOWY ZESPÓŁ SANITARNY NAUCZYCIELI NA POZIOMIE Il PIĘTRA 4.1 Roboty demontażowo - rozbiórkowe - 1 [kpl.], 4.2 Strop żelbetowy II piętra z betonu C25/30 gr. 18 [cm] - 12,954 [m2], 4.3 Ścianki działowe z cegły dziurawki - 24,056 [m2], 4.4 Dodatkowe kominy wentylacji grawitacyjnej z rur stalowych ocynkowanych SPIRO dn. 150 [mm] - 7,574 [m2], 4.5 Tynki, glazura ścian - tynk kat. III gr. 1,5 [cm] - 51,713 [m2], - glazura ścian 30 x60 [cm] - 29,394 [m2], 4.6 Sufit podwieszony z płyt g-k odpornych na wilgoć gr. 12,5 [mm] - 6,66 [m2], 4.7 Posadzki z płytek podłogowych 60 x 60 [cm] - 6,66 [m2], 4.8 Roboty malarskie 2 x farba lateksowa - 26,073 [m2], 4.9 Stolarka drzwiowa systemowa do WC z podcięciem wentylacyjnym z drzwiami przeszklonymi pionowo szkłem mlecznym - 2,05 [m2], 4.10 Piony kanalizacyjne dn 160 [mm] - 1 [kpl.], 4.11 Oczka ustępowe systemowe porcelanowe z porcelanowym dolnopłukiem - 1 [kpl.] 4.12 Umywalki porcelanowe - 2 [kpl.] 4.13 Instalacja cwu z podgrzewacza przeopływowego, podumywalkowego 230 [V], 6 [kW], 4.14 Instalacja elektryczna oświetleniowa LED i oświetlenie awaryjjne LED - 1 [kpl.] 4.15 Instalacje elektryczne dedykowane do suszarki do rąk 230 [V] - 1 [kpl.] 4.16 Instalacja wyrównawcza - 1 [kpl.], 4.17 Elementy wyposażenia lustro wposzczone w glazurę ścienną - 2,709 [m2], 4.18 Instalacja c.o. - grzejnik stalowy płytoway systemowy C!! 900 x 1000 - 1 [kpl.]. 5 REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH I PIĘTRA 5.1 Pomieszczenie nr 15 (sala wykładowa "C") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 91,85 [m2], 5.2 Pomieszczenie nr 20 (Sala zajęć lekcyjnych) (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 43,22 [m2], 5.3 Pomieszczenie nr 12 (Korytarz "A") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 29,13 [m2], 5.4 Pomieszczenie nr 16 (Korytarz "B") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 27,66 [m2], 6 REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH lI PIĘTRA 6.1 Pomieszczenie nr 26 (Sala wykładowa "B") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 90,74 [m2], 6.2 Pomieszczenie nr 29 (Sala wykładowa "A") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 96,91 [m2], 6.3 Pomieszczenie nr 28 (Pomieszczenie dydaktyczne nr 1) (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 37,49 [m2], 6.4 Pomieszczenie nr 23 (Pomieszczenie dydktyczne nr 2) (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 42,82 [m2], 6.5 Pomieszczenie nr 30 (Salka terapii zajęciowej indywidualnej) (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 18,55 [m2], 6.6 Pomieszczenie nr 33 (Pomieszczenie biurowe) (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 9,62 [m2], 6.7 Pomieszczenie nr 31 (Pokój nauczycielski) (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 17,17 [m2], 6.8 Pomieszczenie nr 22 (Korytarz "A") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 29,23 [m2], 6.9 Pomieszczenie nr 27 (Korytarz "B") (w zakresie ścian, sufitów, podłóg) - 13,05 [m2], 7 STOLARKA DRZWIOWA KORYTARZY Dostawa i montaż - kompletne drzwi standardowe do pomieszczeń w szkole 90 x 205 [cm] wraz z ościeżnicami systemowymi (2 kpl.]- 5,10 [m2], 8 INSTALACJA ELEKTRYCZNA Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie - kompletne oprawy oswietleniowe LED wraz montazem instalacji elektrycznej zasilajacej - 234 [kpl.] Dostawa, montaż, podłaczenie i uruchomienie grzejników stalowych płytowych wraz z wykonaniem gałazek od pionów - 2 [kpl.]. 9 WYMIANA GRZEJNIKÓW C.O. W SALACH LEKCYJNYCH I KORYTARZACH 10 HYDRANTY WEWNĘTRZNE DN. 25 [MM] Z WĘŻEM PÓŁSZTYWNYM Dostawa, montaż, podłaczenie, uruchomienie wraz z wykonaniem kompletnej instalacji zasilającej, uzgodnieniami, próbami wydajności oraz odbiorem przez PPSP-6 [kpl]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45454000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  zawierać zakres powierzonego zasobu,  zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:  zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,  wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,  zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,  wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 3. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 2) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2. i 7.3. SIWZ. dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców. dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 6.1. – 6.2. SIWZ: 1) w formie oryginału wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ), 2) w formie oryginału oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 8 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ), 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w odniesieniu do pkt 7.7.3. – 7.7.5. SIWZ dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa także dokumenty dotyczące tych podmiotów określone w pkt 7.7.3. – 7.7.5. SIWZ. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt 7.7.3. – 7.7.5. SIWZ, 2) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisany przez pełnomocnika dokument, o którym mowa w pkt 7.7.1. – 7.7.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach