Przetargi.pl
Remont zbiorników małej retencji w leśnictwach: 1 Ostróżki oddz. 171c 2 Ostróżki oddz. 142d 3 Przywidz oddz. 145m 4 Bąkowo oddz. 26c 5 Bąkowo oddz. 26m

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-050 Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6826846
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy
    ul. Osiedle Leśników 15 15
    83-050 Kolbudy, woj. pomorskie
    tel. 058 6826846
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/kolbudy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zbiorników małej retencji w leśnictwach: 1 Ostróżki oddz. 171c 2 Ostróżki oddz. 142d 3 Przywidz oddz. 145m 4 Bąkowo oddz. 26c 5 Bąkowo oddz. 26m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane związane z remontem zbiorników małej retencji w leśnictwach: 1 Ostróżki oddz. 171c 2 Ostróżki oddz. 142d 3 Przywidz oddz. 145m 4 Bąkowo oddz. 26c 5 Bąkowo oddz. 26m Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w dokumentacji projektowej zawiarającej: opis techniczny, przedmiar robót, opracowania graficzne, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określonej w dalszej części SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 słownie: trzy tysiące złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.02.2010r do godz. 9.00. Wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za wniesione wówczas, jeżeli bank Zamawiającego potwierdzi wpływ na konto wadium w trakcie kontroli elektronicznej , przeprowadzonej w dniu 2010-02-15 o godz. 9.00 -konta Zamawiajćego : BGŻ S.A. Oddz. Woj. Gdańsk nr 42 2030 0045 1110 0000 0013 7380. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złozyć w Kasie Zamawiającego mieszczącej się w siedzibie Nadleśnictwa Kolbudy pok nr 6 w takim przypadku należy załączyć do oferty, informacje o wniesieniu wadium do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty budowlane o za-kresie jak zamówienie lub podobnym, o wartości brutto nie mniejszej niż 60 procent ceny ofertowej każda. - wg zał. nr 3 do SIWZ; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj: min 1 szt.: - koparka o minimalnej poj. łyżki 0,40 m3; - spycharka gąsienicowa, - równiarka samojezdna, - walec wibracyjny, - walec statyczny, - kafar spalinowy na szynach - samochód samowyładowczy - wg zał. nr 5 do SIWZ; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownikiem budowy posiada-jącym uprawnienia budowlane uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia. - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej iżby inżynierów budownictwa - wg zał. nr 4 do SIWZ; e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać ww. warunki oraz dodatkowo następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się soli-darnej odpowiedzialności wykonawców); b) udokumentowany poziom zabezpieczenia pokrycia zobowiązań konsorcjum nie może być niższy od wartości składanej oferty; c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5) Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrze-żeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku-zał. Nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy sporządzony metoda uproszczoną zgodnie z układem pozycji wg załą-czonego przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ; c) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicz-nych - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ; e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu gwarantującego oczekiwaną jakość wykonania, jakim dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ; f) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); g) dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiada wymagane uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. - uprawnienia budowlane z zakresie obejmującym przedmiot zamówienia - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa k) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca dołączy referencje lub inny dokument potwierdzające że roboty zostały wykonane z należytą starannością-wg zał. nr 3 do SIWZ; l) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m) podpisany projekt umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ; n) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 100 000,00 zł 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w nie-właściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologicz-ne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsię-biorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: -Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/kolbudy/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach