Przetargi.pl
Remont zaplecza sanitarnego w segmencie dydaktycznym B budynku Zespołu Szkół im. J. Wyżykowskiego

Zespół Szkół im. Jana Wyżykowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Wita Stwosza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 332 048 , fax. 768 332 048
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Wyżykowskiego
    ul. Wita Stwosza
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 332 048, fax. 768 332 048
    REGON: 27335000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsw.glogow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zaplecza sanitarnego w segmencie dydaktycznym B budynku Zespołu Szkół im. J. Wyżykowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Remont zaplecza sanitarnego w segmencie dydaktycznym B budynku Zespołu Szkół im. J. Wyżykowskiego Ogólny zakres robót odpowiednio dla poszczególnych pomieszczeń: - wykonanie nowych ścianek, - rozebranie ścina, wykładzin ściennych z płytek wraz z licowaniem ścian płytkami, - zeskrobanie i zmycie starych farb, - gruntowanie podłoży, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, - dwukrotne malowanie farbami lateksowymi, - wykonanie posadzek, - wymiana kratek wentylacyjnych, - wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej - wymiana instalacji kanalizacyjnej - wymiana opraw żarowych hermetycznych na oprawy ledowe, - demontaż i montaż wyposażenia pomieszczeń, - wstawienie nowych drzwi wewnętrznych, - wymiana armatury sanitarnej, - montaż systemowych kabin sanitarnych - wymiana instalacji c.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Wypełniony załącznik Nr 8 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) kosztorys ofertowy pełny, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 10) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach