Przetargi.pl
Remont zadaszenia i schodów wejściowych do Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wojska Polskiego w Polanicy-Zdroju

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8680600
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Dąbrowskiego 3 3
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8680600
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zadaszenia i schodów wejściowych do Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wojska Polskiego w Polanicy-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie remontu schodów wejściowych oraz remontu zadaszenia wejścia do Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wojska Polskiego w Polanicy-Zdroju Całkowita wielkość lub zakres: Remont schodów: -rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej (schody, podesty, ściany i slupy) - 144,73 m2, -skucie nierówności betonu na ścianach i podłogach - 144,73 m2, -odgrzybianie powierzchni ścian przy użyciu szczotek stalowych - 54,16 m2, -odgrzybianie ścian metoda smarowania - 54,16 m2, -ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - 144,73 m2, -okładziny schodów z płytek układanych na klej metoda kombinowaną - 109,15 m2, -okładanie ścian - kamień sztuczny na klej - 18,87 m2, -ułożenie parapetów kamiennych o szer. 45 cm - 31,84 m Remont zadaszenia: -przemurowanie ścianek z cegieł - 9,58 m2, -słupy żelbetowe, belki i podciągi - 6,14 m3, -murłaty, krokwie zwykle - 1,80 m3, -ołacenie połaci dachowej łatami - 69,03 m2, -pokrycie dachu blacha stalową - 69,03 m2, -rynny i rury spustowe - 9 mb, -deskowanie połaci dachowych (boazeria) od spodu konstrukcji - 69,03 m2 -obłożenie płytkami słupów - 15,55 m2, -wykonanie tynków na słupach - 33,61 m2 Szczegółowy zakres rzeczowego przedmiotu umowy zawarty jest w przedmiarze robót i dokumentacji projektowo remontowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: a)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału c)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (Wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2.informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, potwierdzonym protokółami odbioru robót końcowego zamówienia - Formularz Nr 2, 3.informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - Formularz Nr 3, 4.informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - Formularz Nr 4 5.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 20% ceny umownej - Formularz Nr 5, 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, których wzór stanowią załączniki do niniejszej SIWZ - zał. 6 i 7, 7.parafowany formularz projektu umowy (każda strona), z uzupełnionymi danymi dotyczącymi oferenta, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument, o którym mowa w pkt. 2 (1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 (2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.polanica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach