Przetargi.pl
Remont zachodniej elewacji budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/50/TB/09

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zachodniej elewacji budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/50/TB/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zachodniej budynku IV kondygnacyjnego obejmujący roboty w zakresie: czyszczenie powierzchni elewacji, odkażanie korozji biologicznej, hydrofobizację powierzchni, naprawy ubytków powierzchni i elementów elewacji, scalanie kolorystyczne, wykonanie tynków renowacyjnych, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie renowacji elementów metalowych (kraty okienne), wykonanie renowacji chodnika (opaski). (CPV 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe). Termin wykonania do 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, których wartość zbilansowana w ramach przedmiotowego obiektu w 2009 roku nie przekracza kwoty 5.150.000 Euro. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: zakres zamówień uzupełniających będzie podlegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia podstawowego pod następującymi warunkami: wystąpiła potrzeba dokonania ww. zamówień uzupełniających a Zamawiajacy dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstwowegoi są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A)Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca):1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy; 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości ok. 100.000 zł brutto każda, obejmujących m.in. wykonanie remontu (renowacji) elewacji; 4.Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa; 5.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1- 5), poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty w nw. pkt.A 1.1-5.2 zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).B) Warunki przedmiotowe (warunki dotzyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykoanwca):6. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd.). 7. Wycena przedmiotu zamówienia. 8. Potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów technicznych oraz wymagań dotyczących rozwiązań równoważnych. Zamawiajacy dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww.wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował -odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust.1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 6.1.-7.1. - odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt.B) 8.1. z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 2 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6.1. Oferta Cenowa 7.1. Kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów. 8.1 Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w języku polskim. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych elementom systemów naprawczych Remmers, Schomburg należy załączyć ich akceptację Miejskiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Przezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r. z późniejszymi zmianami)w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach