Przetargi.pl
„Remont zabytkowego cmentarza z okresu I wojny światowej w Pęcicach”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont zabytkowego cmentarza z okresu I wojny światowej w Pęcicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego cmentarza z okresu I wojny światowej w Pęcicach.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:1) odtworzenie bramy i furtki,2) uzupełnienie ubytków muru,3) przywrócenie do pionu południowo-wschodniego i północno-wschodniego narożnika muru,4) naprawa spękań fragmentów muru,5) wyprostowanie i uzupełnienie betonowego obrzeża mogił,6) odtworzenie drewnianych krzyży,7) umocnienie skarpy poprzez wykonanie płotków faszynowych.3. Cmentarz zlokalizowany jest na terenie gminy Michałowice dz. nr ew.636 i 637 obr. Pęcice, oraz jest wpisany do rejestru zabytków województwa mazowieckiego pod nr A 1467 decyzją z dnia 01 października 1992 r.4. Roboty budowlane będą prowadzone z uwzględnieniem zapisów następujących decyzji wydanych przez Mazowieckiego Konserwatora Zabytków dalej „MZWK”:1) Decyzja MWKZ znak WN.5142.199.2021.DM z dn. 30.12.2021 r.,2) Decyzja MWKZ znak WA.5161.27.5.2021.JG z dn. 24.06.2021 r. 5. Badania archeologiczne zostały wykonane przez Zamawiającego, a sprawozdanie z przeprowadzonych badań stanowi składową dokumentacji projektowej.6. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany na podstawie załączonej dokumentacji, określającej zakres przedmiotu zamówienia.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności ogólnobudowlane związane z remontem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);8. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 24miesięcy od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert). 2) Szczegółowy opis dotyczący gwarancji i rękojmi znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach