Przetargi.pl
REMONT ZABYTKOWEGO BUDYNKU WIEŻY CIŚNIEŃ W MIEJSCOWOŚCI KAROLEWO, GMINA KĘTRZYN.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ZABYTKOWEGO BUDYNKU WIEŻY CIŚNIEŃ W MIEJSCOWOŚCI KAROLEWO, GMINA KĘTRZYN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego budynku wieży ciśnień w miejscowości Karolewo, działka Nr 28/54, Gmina Kętrzyn. CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45262520-2 Roboty murarskie 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; Budynek wieży ciśnień nie jest wpisany do rejestru zabytków, a ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków. W budynku znajduje się działający zestaw pompowy do podnoszenia ciśnienia w sieci wodociągowej w miejscowości Karolewo, dlatego też w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie umożliwić dostęp do budynku pracownikom Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Karolewie w celu eksploatacji w/w zestawu pompowego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia : 2.1 Zabezpieczenie terenu robót. 2.2 Remont dachu z wykonaniem nowego pokrycia 2.3 Wymiana ścian zewnętrznych w górnej części wieży - mur pruski. 2.4 Remont elewacji. 2.5 Wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych muru pruskiego. 2.6 Uzupełnienie ubytków posadzki cementowej na ostatniej kondygnacji. 2.7 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. 2.8 Remont schodów wewnętrznych. 2.9 Wymiana uszkodzonej części podłogi z desek na I piętrze. 2.10 Wymiana instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.10 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Projekt budowlany Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie pomocnicze, niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. W przypadku rozbieżności w opisie zamówienia należy stosować następującą kolejność interpretacji (ważności) dokumentów opisujących zamówienie : 1) niniejsza SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt budowlany, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wymagania wyszczególnione w choćby jednym z powyższych dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy. 4. Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również : 1) przygotowanie programu zapewnienia jakości, 2) obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, jeżeli przepisy prawa wymagają sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej ; 3) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie rozpoczęcia robót budowlanych; 4 zapewnienie dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia mediów, w tym wody i energii elektrycznej, na okres realizacji zamówienia; 5) przeprowadzenie wymaganych prób i badań; 6) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót. 5. Podana w przedmiarach robót podstawa nakładów nie stanowi obowiązującej wykonawcę podstawy przy kalkulacji ceny. Cenę ofertową należy ustalić w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny lub na podstawie danych rynkowych. Cena ofertowa będzie ceną ryczałtową za wykonanie całego zamówienia. 6. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia tych samych parametrów technicznych . Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają takie same parametry techniczne jak te w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 7. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wymogi prawa dotyczące dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym. Wszelkie rozwiązania o charakterze estetycznym, jak np. kolorystyka, detale wykończeniowe, wymagają zatwierdzenia do realizacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 8. Wymagany okres gwarancji - 3 lata od odbioru końcowego, 9. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej i zlecenia wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 36 1160 2202 0000 0002 0441 5046 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, w kancelarii pok. 16 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach