Przetargi.pl
BUDOWA STADIONU SPORTOWEGO WRAZ Z BUDYNKIEM SOCJALNYM W MIEJSCOWOŚCI ŁAZDOJE, GMINA KĘTRZYN.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA STADIONU SPORTOWEGO WRAZ Z BUDYNKIEM SOCJALNYM W MIEJSCOWOŚCI ŁAZDOJE, GMINA KĘTRZYN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego z budynkiem szatniowo-sanitarnym wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Łazdoje, działki Nr 241/17, 241/22, Gmina Kętrzyn. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu Edukacja sportowa na obszarze przygranicznym - przygotowanie i budowa stadionów sportowych w Gminie Kętrzyn i Oziersk ( Sport education on cross- border territory - preparation and building of sports stadiums in Ketrzyn Communit and Ozyorsk, LPR1/010/126) , w ramach Programu Litwa-Polska - Rosja 2007-2013. CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45260000- 7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262310-7 Zbrojenie 45262520-2 Roboty murarskie 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 71354000-4 Usługi sporządzania map 2. Przedmiot zamówienia obejmuje (zakres rzeczowy) 2.1 Roboty rozbiórkowe : betonowe utwardzenie terenu - 257,75 m2 kabiny dla zawodników - 2 szt. 2.2 Budowa budynku szatniowo-sanitarnego o powierzchni użytkowej 156,73m2 z instalacjami : - instalacja elektryczna z osprzętem, w tym : oświetlenie, gniazda wtykowe, pojemnościowe podgrzewacze wody 4 szt. x 2000 W, grzejnki elektryczne - 12 szt. o łącznej mocy 14,1 kW, rozdzielnice; - zasilanie budynku w energię elektryczną WLZ od złącza kablowego łącznie z zabezpieczeniami - kabel YKY 5 x 10 mm? w rurze osłonowej DVK ? 75, długość 34 m +4 m; - instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej z osprzętem; - instalacja wodno-kanalizacyjna z osprzętem. Budynek parterowy bez podpiwniczenia. Fundamenty - ławy żelbetowe, beton C16/20, zbrojenie pręty ?10 co 20 cm, pręty rozdzielcze ?14 stal klasy A-II (18G2) i strzemiona ?6 stal klasy A-0 (StOS), co 20 cm oraz betonowe z betonu C16/20. Ściany fundamentowe - z bloczków betonowych gr. 25 cm na zaprawie cementowej 50, zakończone wieńcami - beton C16/20, pręty klasy A-II (18G2) 4 Fi 14, strzemiona - stal klasy A-0 (StOS) Fi 6, co 20 cm. Izolacja pionowa - styropian FS80 gr. 10 cm, siatka na klej, wyprawa cementowa wodoszczelna, 2 warstwy preparatu Abizol, 2 warstwy papy na lepiku, folia kubełkowa. Izolacja pozioma ścian - 2x papa na lepiku. Ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm odmiany 10 na zaprawie cementowej M15, ocieplone styropianem EpS70 gr. 16 cm. Strop - drewniany, belki 10x20 cm, płyta gipsowo - kartonowa GKF ognioodporna i wodoodporna gr. 30 mm wodoodporne i ognioodporna na ruszcie aluminiowym mocowanym do belek, folia aluminiowa, ocieplenie z wełny mineralnej gr. 20 cm. Dach: a) Konstrukcja - drewniana, drewno iglaste impregnowane, zabezpieczone przed palnością, grzybami i owadami, drewno klasy C-30. Dachy dwuspadowy. Wymiary elementów określono na rzucie więźby i przekrojach poprzecznych. b) Pokrycie - blachodachówka. Kolor pokrycia ciemnobrązowy. c) Obróbki blacharskie - z blachy lakierowanej lub powlekanej w kolorze pokrycia, rynny i rury spustowe PCV w kolorze pokrycia. Stolarka : - okienna z PCV wg wykazu; - drzwiowa aluminiowa i drewniana wg wykazu. 2.3 Zwiększenie wymiarów boiska o nawierzchni trawiastej o 565,6m2 . Darń z trawy typu sportowego do boisk piłkarskich siana na warstwie gleby roślinnej ułożonej na podłożu z podkładu o uziarnieniu Qmax = 8 mm gr. 15 cm, żwiru Qmax = 20-30 mm gr. 15 cm na geowłókninie typu K 1/150, ułożonej na warstwie żwiru gr. 20 cm. 2.4 Wykonanie chodników z kostki POLBRUK gr. 8 cm - 1 006,71 m2. Dojścia i chodniki z kostki Polbruk gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej 1:3 gr. 5 cm, kruszywo łamane niesortowane o granulacji 0/31,5 mm gr. 10 cm. 2.5 Wykonanie parkingów i dojazdów - 3 247,89 m2. Parkingi i dojazdy na płycie ażurowej betonowej - ażurowe żelbetowe płyty drogowe o wymiarach 100x75x12 cm wypełnione mieszanką piaskowo - cementową na podsypce piaskowo - cementowej 1:3 gr. 8 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamane o granulacji 40 mm gr. 8 cm, kruszywo łamane sortowane o granulacji 25/63 mm gr. 12 cm, warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 10 cm. 2.6 Wykonanie stojaka na 10 rowerów. 2.7 Wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 2,0 m na cokole betonowym - 457,32 mb, plus furtki i bramy. 2.8 Wykonanie piłkochwytów o wysokości 6m - 2 szt.oraz fundamentów pod słupki bramek do piłki nożnej na tulejach montażowych. 2.9 Wykonanie wiat dla zawodników - 2 szt. Wiaty typowe dla zawodników rezerwowych o gabarytach: h=2095 mm, szerokość 1260 mm, odległość między siedziskami 50 cm, ilość osób 7-8. 2.10 Wykonanie trybun z wiatą stalową, na 252 miejsca siedzące. 2.11 Wykonanie przyłącza do sieci wodociagowej z rur PE 40 mm o długości 32m ze studnią wodomierzową. 2.12 Wykonanie przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm o długości 30 m. 2.13 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.12 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Projekt budowlany Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie pomocnicze, niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami opisującymi niniejsze zamówienie należy stosować następującą kolejność ich interpretacji (ważności) : 1) niniejsza SIWZ, 2) projekt budowlany, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2.14 Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również : 1) obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą; 2) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi; 3) zapewnienie dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia mediów, w tym wody i energii elektrycznej, na okres realizacji zamówienia; 4) przeprowadzenie prób i badań, niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania; 5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót. 3. Podana w przedmiarach robót podstawa nakładów nie stanowi obowiązującej wykonawcę podstawy przy kalkulacji ceny. Cenę ofertową należy ustalić w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny lub na podstawie danych rynkowych. Cena ofertowa będzie ceną ryczałtową za wykonanie całego zamówienia. 4. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia tych samych parametrów technicznych . Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają takie same parametry techniczne jak te w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 5. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wymogi prawa dotyczące dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym. Wszelkie rozwiązania o charakterze estetycznym, jak np. kolorystyka, detale wykończeniowe, wymagają zatwierdzenia do realizacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Wymagany okres gwarancji - 3 lata od odbioru końcowego, 7. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej i zlecenia wykonawcy wykonania robót zamiennych, tj. rezygnacji z jednych robót na rzecz innych o tej samej wartości. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w tym wykonania nawierzchni trawiastej boiska. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego. 10. Harmonogram realizacji zamówienia : 1) do 15.07.2013r. - wykonanie robót na wartość 135 000,-zł; 2) do 30.11.2013r. - wykonanie robót na wartość 667 000,-zł (od rozpoczęcia prac); 3) 15.07.2014r. - termin zakończenia realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,- zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 36 1160 2202 0000 0002 0441 5046 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, w kancelarii pok. 16 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach