Przetargi.pl
Remont zabezpieczający budynek dawnego spichlerza wpisanego do rejestru zabytków, położonego w miejscowości Wierzchowice

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
    Mińska 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 367849538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabezpieczający budynek dawnego spichlerza wpisanego do rejestru zabytków, położonego w miejscowości Wierzchowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont zabezpieczający budynek dawnego spichlerza zlokalizowanego w miejscowości Wierzchowice, dz. 88/5, gmina Krośnice, powiat milicki, wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr 151/400/W z dnia 30.09.1978r.ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT.1) Remont konstrukcji więźby dachowej, wzmocnienie, wymiana elementów zdegradowanych. Wymiana rynien i rur spustowych..2) Wymiana pokrycia dachowego z dachówki. 3) Wymiana rynien i rur spustowych. 4) Konserwacja drewnianych elementów lukarn powiekowych. 5) Naprawa gzymsu podokapowego. 6) Naprawa stropów drewnianych, wymiana, wzmocnienie zdegradowanych belek stropowych 7) Lokalna wymiana desek podłogowych w stropach międzykondygnacyjnych. 8) Odtworzenie schodów drabiniastych łączących kondygnację parteru i piętra. 9) Naprawa spękanych murów zewnętrznych.10) Odtworzenie i montaż skrzydeł drewnianych w otworach bramnych.11) Montaż zachowanego skrzydła drzwiowego w otworze drzwiowym.12) Wymiana ścianek w zamurowanych otworach drzwiowych i okiennych z bloczków z betonu komórkowego na ścianki ażurowe z pustaków ceramicznych.13) Naprawa tynków, malowanie elewacji.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z rozdziałem XV SWZO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4, 7-8 i 10 ustawy PZP oraz2. spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;2.4 zdolności technicznej lub zawodowejNiniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków, obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 682) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.b) Zgodnie z zapisami art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840) – kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które odbyły co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków – Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie zawodowe kierownika robót na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni cały warunek samodzielnie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidulane nie wykaże wykonania całego wymaganego zakresu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach