Przetargi.pl
Remont z renowacją części elewacji ceglanej zewnętrznej tj. ściany północnej oraz ściany zachodniej z częścią południową budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim

Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 777-46-58 , fax. 58 777-46-472
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim
    ul. Kościuszki 30
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 777-46-58, fax. 58 777-46-472
    REGON: 32189100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont z renowacją części elewacji ceglanej zewnętrznej tj. ściany północnej oraz ściany zachodniej z częścią południową budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont z renowacją części elewacji ceglanej zewnętrznej tj. ściany północnej oraz ściany zachodniej z częścią południowej budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30. Budynek w strefie ochrony zabytków B objęty ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego. Obiekt objęty inwestycją podlega ochronie konserwatorskiej na mocy wpisu 108 z 1959-07-08 układ urbanistyczny Starego Miasta Starogardu Gdańskiego. Znajduje się także w miejskiej ewidencji zabytków Starogardu Gdańskiego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego pod adresem: www.starogard-gd.sr.gov.pl/category/zamowienia-publiczne/ 2. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 3. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest: remont z renowacją części elewacji ceglanej zewnętrznej tj. ściany północnej oraz ściany zachodniej z częścią południowej budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim. Ochrona konserwatorska. Obiekt objęty inwestycją podlega ochronie konserwatorskiej na mocy wpisu 108 z 1959-07-08 układ urbanistyczny Starego Miasta Starogardu Gdańskiego. Znajduje się także w miejskiej ewidencji zabytków Starogardu Gdańskiego. Powstał w końcu XIX wieku, o czym świadczy inwentaryzacja z 1893 roku. Budynek w całości jest ceramiczny. Wszystkie elementy dekoracyjne, horyzontalne jak: fryzy, podokienniki, nakrywy odsadzki cokołu pierwotnie wykonano ceramiki glazurowanej w kolorze zielonym. Elementy elewacyjne są zabrudzone, w kilku miejscach uszkodzone mechanicznie, oraz zniszczone w wyniku korozji chemicznej, ale w większości oryginalne lub historyczne. Ubytki w glazurowanych kształtkach, w trakcie remontu w II połowie XX wieku, wypełniono zaprawą cementową. Odnaleziono 5 różnych spoin elewacyjnych. Spoina oryginalna jest zaprawą wapienną, barwioną w masie na kolor czerwono szary i jest kształtowana płasko. Projekt został sporządzony pod nazwą: „Remont elewacji z renowacją, konserwacją i częściową wymianą stolarki okiennej budynku przy ul. Kościuszki 30, Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim Dostosowanie głównego wejścia do budynku dla ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.”. Cześć z tych zadań zostało już wcześniej zrealizowanych: • obróbki blacharskie przy remoncie dachu, • naprawa schodów zewnętrznych, • izolacja ścian fundamentowych, • platforma schodowa, • podjazd dla osób niepełnosprawnych, • wymiana/ renowacja stolarki elewacyjnej Przedmiotowe postępowanie przetargowe obejmuje tylko remont części elewacji ceglanej zewnętrznej tj. ścianę północną oraz ścianę zachodnią z częścią południową. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 20 000,00 PLN. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGK nr: 92 1130 1017 0021 1001 0490 0004 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110) 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach