Przetargi.pl
Remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich.

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2012-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich obejmującej następujący zakres robót remontowych: Ściany przyziemia i fundamenty: odkopanie fundamentów i wykonanie izolacji poziomej fundamentów, wykonanie izolacji pionowej fundamentów i ścian fundamentowych, zasypanie fundamentów, wykonanie wokół budynków opaski z płytek chodnikowych. Strop wymiana desek stropowych w pomieszczeniach etnografii, wymiana pojedynczych zniszczonych desek stropowych w pozostałych pomieszczeniach, oczyszczenie belek oraz desek stropowych z białej farby, wykonanie impregnacji elementów drewnianych środkami owado i grzybobójczymi oraz ognioodpornymi, malowanie powierzchni drewnianych belek stropowych i desek farbami bezbarwnymi matowymi, wykonanie nowej izolacji termicznej z płyt styropianowych gr 15 cm oraz desek 2,5 cm. Więźba dachowa rozbiórka istniejącej więźby dachowej, wykonanie nowej więźby dachowej wg dotychczasowego kształtu i nachylenia połaci, wykonanie na poddaszu belki stalowej HE120B podpierającej podwalinę więźby dachowej. Pokrycie i obróbki rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blacho-dachówki, matowej w kolorze naturalnej cegły, wykonanie rynien i rur spustowych PCV w kolorze brązowym, wykonanie obróbek kominów z blachy ocynkowanej. Tynki wewnętrzne skucie istniejących tynków wewnętrznych, osuszenie podłoża pod tynki (ścian), wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na ścianach, wykonanie malowania pomieszczeń farbami wapiennymi w kolorze białym. Tynki zewnętrzne (elewacja) deski na ścianach szczytowych należy uzupełnić. Brakujące elementy dekoracyjne odtworzyć. Elementy drewniane wyczyścić. Pomalować środkami owado i grzybobójczymi, ognioodpornymi oraz farbami bezbarwnymi matowymi, wykonanie tynków gładkich oraz pomalowanie ich farbami emulsyjnymi. Posadzki zerwanie istniejących posadzek, obniżenie posadzki w pomieszczeniu etnografii do poziomu 0,00, wymiana podłoża pod posadzkami, wykonanie podłoża betonowego, wykonanie warstwy izolacyjnych z folii oraz styropianu, wykonanie wylewki cementowej, wykonanie nowych podłóg drewnianych na poziomie istniejącym, impregnacja podłóg drewnianych farbami owado i grzybobójczymi, malowanie podłóg drewnianych farbami bezbarwnymi. Instalacja elektryczna wykonanie nowej instalacji elektrycznej pod tynkiem o przewodach dla gniazd wtyczkowych i obwodów ogrzewania oraz obwodów oświetlenia, we wnęce w miejscu istniejącej rozdzielni zabudować nowa rozdzielnię wyposażoną w szyny, Ogrodzenie wykonanie betonowych cokołów z fundamentami, wykonanie nowego ogrodzenia drewnianego, sztachety z listew, furtka. 2.Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, projekt budowlany stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód właścicielom posesji na których wystąpiła szkoda z winy Wykonawcy; zawiadomienia o zakończeniu budowy nadzoru budowlanego (na podstawie pełnomocnictwa od Zamawiającego), zawiadomienie to musi być potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy o braku sprzeciwu ze strony nadzoru budowlanego lub zaświadczeniem nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu; 4.Informacje i wymagania dodatkowe: wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia; uczestnik przetargu powinien przeprowadzić wizytację miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy na wykonanie robót; 5.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik Nr 9 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości: 6 000 zł., słownie: sześć tysięcy złotych 2.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: 1)w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego B.S. Słomniki/O Iwanowice nr 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021 lub w jednej z poniżej podanych form: 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Sposób przekazania: 1)W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 2)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice w kancelarii pok. Nr 1, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia, gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą . 6.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach