Przetargi.pl
Remont-wymiana pokrycia dachowego z eternitu falistego na blachodachówkę w Przychodni Rejonowej Nr 3 ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnie Miejskie" ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Apteczna 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2523799 , fax. 041 2523799
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnie Miejskie"
    ul. Apteczna 7 7
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2523799, fax. 041 2523799
    REGON: 29108225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.skarzysko-kamienna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont-wymiana pokrycia dachowego z eternitu falistego na blachodachówkę w Przychodni Rejonowej Nr 3 ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp z blachy nie nadającej się do użytku,wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie ponad 5 m, wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie do 2 m,wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m,uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu monolitycznego,uzupełnienie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem spadzistym, wymiana łacenia dachu pod pokrycie blacho dachówką, pokrycie dachów nieodeskowanych blacho dachówką - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii, przybicie kontr łat drewnianych, naprawa pokryć dachowych papą wierzchnią, krycia czap kominowych, pokrycie dachów o pow. ponad 100 m2 o nachyleniu połaci do 85 % blachą powlekaną dachówkową na łatach,pokrycie dachów blachą powlekaną - montaż gąsiorów, pokrycie dachów blachą powlekaną -montaż barier śniegowych, montaż rur wywiewnych z blachy stalowej o śr. 80 mm,uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych o śr. 15 cm w odcinkach o długości ponad 1 m,uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o śr. 15 cm,dodatkowe nakłady do uzupełnień rynien za wykonanie wpustów ( sztucerów) z blachy ocynkowanej, uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych o śr. 15 cm w odcinkach o długości ponad 1 m,uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o śr. 15 cm, dodatkowe nakłady do uzupełnień wpustów ( sztucerów) z blachy ocynkowanej,obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm, wymiana desek czołowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kominów ponad dachem,wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km, wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi- za kazdy następny kilometr
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 uPzp oraz którzy: 1) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie 3 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, minimum jedna osoba ( wymagana jest przynależność osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku nr 4 SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrzucenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, 6) stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: a) wymagane uprawnienia - do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( uprawnienia w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa),b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust. 1 pkt. 5,6 wykonawcy składają wspólnie natomiast pozostałe dokumenty składa każdy z wykonawców. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. Spółka cywilna uważana jest za wykonawcę składającego ofertę wspólną i dotyczą ją powyższe zapisy.W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN zamawiający przeliczy ją na złoty polski, przy czym do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu składania ofert.Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu . O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 Prawo zamówień publicznych.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.skarzysko-kamienna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach