Przetargi.pl
Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. - z podziałem na 3 części

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. - z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i wymiana oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z bieżącym utrzymaniem na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – w podziale na 3 części : => Część nr 1 - Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Kluczborku . => Część nr 2 - Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Kędzierzynie – Koźlu . => Część nr 3 - Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2024r. – Rejon w Nysie. Zamówienie obejmuje : a) montaż drogowych barier ochronnych , b) demontaż drogowych barier ochronnych , c) montaż znaków pionowych i tablicowych , d) demontaż znaków pionowych i tablicowych , e) montaż luster drogowych, zwykłych lub antyroszeniowych , f) wymianę (demontaż i montaż) poduszki zderzeniowej U-15a , g) montaż słupków prowadzących U-1a/b, przeszkodowych U-5a i krawędziowych U-2, elementów U-1c, U-24 , h) naklejanie aplikacji na słupkach prowadzących oraz tablicach, plastronów ref. , i) demontaż oraz montaż konstrukcji wsporczych/bramownic do znaków, tablic oraz urządzeń BRD, wraz z demontażem fundamentu konstrukcji wsporczej , j) demontaż i montaż ogrodzeń segmentowych i balustrad , k) montaż słupków (rur) do znaków , l) montaż osłon antyporostowych, przeciwolśnieniowych, przeciwbłotnych, gniazd retencyjnych itp. , m) montaż elementów kubaturowych przestawnych , n) montaż słupków pasa drogowego i referencyjnych , o) przywrócenie terenu do użytkowania i roboty konserwacyjne takie jak korekta/prostowanie barier, znaków itp., p) malowanie ogrodzeń i balustrad , q) dostawę znaków A, B, C, D, 600*600 folia typu I i typu II , r) dostawę znaków tablicowych D, E, F, U, T zwykłych lub antyroszeniowych folia typu I i typu II , s) dostawy słupków (rur) do znaków, tablic kierujących, podstaw do tablic itp., t) dostawę pozostałych urządzeń i elementów BRD (cyfr, aplikacji, taśm, obejm, baterii, lamp, itp.) . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do : - wykonania i uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas usług przez organ zarządzający ruchem (uwzględniającego zastosowanie odpowiednich urządzeń), - wykonywania i utrzymania oznakowania w trakcie realizacji usługi , - wykonawca winien przystąpić do realizacji robót, usług i dostaw interwencyjnych mających na celu likwidację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu w ciągu 4 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego, oraz 48 godzin dla barier ochronnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233280-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części dla której składana jest oferta w wysokości - część nr 1 – 44 000,00 zł słownie: czterdzieści cztery tysiące 00/100 groszy ; - część nr 2 – 48 000,00 zł słownie: czterdzieści osiem tysięcy 00/100 groszy ; - część nr 3 – 37 000,00zł słownie: trzydzieści siedem tysięcy 00/100 groszy ; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia : a) o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ; 2) zobowiązania innych podmiotów , w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zdolnościach w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach