Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont-wykonanie nawierzchni bitumicznych w ulicach Zakrzowska, Wrzosowa, Zagórze, Dąbrowa, Olszowa, Nizinna w Tarnobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont-wykonanie nawierzchni bitumicznych w ulicach: Zakrzowska, Wrzosowa, Zagórze, Dąbrowa, Olszowa, Nizinna w Tarnobrzegu 2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie robót budowlanych, a. ulica Zakrzowska (odcinek od ulicy Sienkiewicza do ulicy Wrzosowej) przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 4000m2 w ilości 280m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 4000m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 4000m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 50m3, b. ulica Wrzosowa - długości 510mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 1900m2 w ilości 133 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1900m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1900m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 25m3, c. ulica Zagórze - długości 240mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 1200m2 w ilości 85m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1200m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1200m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 12m3, d. ulica Dąbrowa - długości 150mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 450m2 w ilości 35m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 450m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 450m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 8m3, e. ulica Olszowa - długości 480mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 2100m2 w ilości 147m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2100m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2100m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 25m3, f. ulica Nizinna - długości 50mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 250m2 w ilości 18m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 250m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 250m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 3m3 - przeprowadzenie wymaganych prób i badań - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem remontowanych ulic w użytkowanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi, o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000zł każda robota b) do kierowania robotami w specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, do projektowania w specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba. a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a) SIWZ, który obejmuje okres ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wyszczególnienie za ten okres zamówień zrealizowanych. W wykazie wykonanych zamówień należy podać wartości przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów). b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzenia nawierzchni terenów rekreacyjnych Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ciągów pieszych na Moście Orląt Przemyskich
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa części placów i ogrodzenia Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, numer postępowania: ZP/21/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa ciągów pieszych na Moście Orląt Przemyskich
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa części placów i ogrodzenia Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, numer postępowania: ZP/17/2016
Dodano: 2016-06-24 - Budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu Mokrzyszów Zadanie nr 2 - Budowa siłowni zewnętrznej w parku osiedlowym w Sobowie Zadanie nr 3 - Doposażenie dwóch placów zabaw w urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych: nad Jeziorem Tarnobrzeskim (przy Marinie) oraz przy Szkole Podstawowej Nr 4
Dodano: 2016-04-29 - Budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw na osiedlu Mokrzyszów Zadanie nr 2 - Budowa siłowni zewnętrznej w parku osiedlowym w Sobowie Zadanie nr 3 - Doposażenie dwóch placów zabaw w urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych: nad Jeziorem Tarnobrzeskim (przy Marinie) oraz przy Szkole Podstawowej Nr 4 Zadanie nr 4 - Doposażenie dwóch siłowni w urządzenia dla osób niepełnosprawnych (przy ul. Kopernika i ul. Prusa)
Dodano: 2016-04-12 - Remont nawierzchni z kostki betonowej przy budynku Międzyuczelnianego Wielofunkcyjnego Lotniczego Laboratorium Naukowo Badawczego w Akademickim Ośrodku Szybowcowym w Bezmiechowej.
Dodano: 2015-12-07 - Przebudowa drogi Broniszów Łączki dz. ewid. 971/6 w km 0+000 - 0+550 w miejscowości Broniszów
Dodano: 2015-07-23 - Wykonanie remontu drogi powiatowej II etap - ul. Sowia w ramach RPOWP na lata 2007 - 2013
Dodano: 2015-07-14